Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@22:21:07 GMT

سرمربی تراکتور: برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۳۷۱۵

ساعت 24- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه در بازیهای لیگ هر چه جدیت داریم در بازی جام حذفی هم ارائه خواهیم کرد، گفت: در کورس قهرمانی لیگ و جام حذفی برای رسیدن به قهرمانی جدل می کنیم.

 مصطفی دنیزلی شامگاه شنبه 6 مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برای نخستین بار به همدان سفر می کنم البته در گذشت چند سالی مربی تیم پاس تهران بوده ام، اظهار کرد: این روزها با بازیهای لیگ برتر و جام حذفی همراه خواهیم بود هر چند بازیهای جام حذفی جدای از لیگ است به طوریکه سوپرایزهایی در جام حذفی انجام می گیرد که در لیگ رخ نمی دهد، در همه جای دنیا بدین شکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما در این بازی به دنبال برد و صعود هستیم، عنوان کرد: فردا سعی می کنیم برای طرفداران شهر همدان فوتبال قابل توجه و خوبی عرضه کنیم و با برد در این بازی به راهمان در جام حذفی ادامه دهیم.

دنیزلی با بیان اینکه در رابط با تیم مقابل(پاس همدان) اطلاعات جانبی نداریم اما تیم جوان و پرتحرکی است، تصریح کرد: به هر حال در بازیهای لیگ هر چه جدیت داریم در این بازی هم ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازی های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم قرار دارد و از الان نمی توان درباره قهرمانی جام حذفی صحبت کرد، افزود: به هر حال در کورس قهرمانی لیگ و جام حذفی برای رسیدن به قهرمانی جدل می کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه در بازی فردا از بازیکنانی که در بازیهای لیگ از آنها استفاده نکرده ایم، استفاده خواهیم کرد، گفت: همراهی مسعود شجاعی با وجود محرومیت به این علت است که با تیم یکدست و همگام حرکت کند.

وی درباره پیشرفت فوتبال ایران نسبت به سالهای گذشته بیان کرد: نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا فوتبال نسبت به سالهای قبل متفاوت تر شده و این تفاوت ها در کشورهای رو به پیشرفت بیشتر دیده می شود، ایران هم از جمله کشورهایی است که در فوتبال از خودش جهش نشان داده و رو به جلو پیشرفت می کند.

به گفته سرمربی تیم تراکتور، تیم ملی ایران هم در بازیهای آسیایی و هم در جام جهانی خوب ظاهر شده و نتایج مطلوبی کسب کرده است همچنین اگر به شکل جامع به لیگ نگاه کنیم تفاوت خاصی بین تیمهای لیگ اول وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال پاس به همدان را مثبت ارزیابی می کنید؟ پاسخ داد: همدان را جدای از فوتبال به لحاظ قدمت تاریخ و انسانی اش می دانم که در جای خاصی در ایران قرار دارد و تیم پاس اگر آنطور که از پاس جدا شدم، با همان شکل به همدان می آمد از لحاظ فوتبال هم زبانزد می شد.

دنیزلی در پایان یادآور شد: هدف ما از تمرین در همدان فقط عرق‌گیری بود. اگرچه جایی که قرار بود تمرین کنیم از ما دور بود و به این خاطر در یک محوطه کوچک تمرین عرق‌گیری خود را انجام دادیم.

گفتنی است؛ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا -یکشنبه 7 مهرماه- از ساعت 15:15 تیم پاس همدان و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج در مقابل هم صف آرایی می کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی