Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@06:34:34 GMT

کلیه مدارس مشهد امروز تعطیل است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۶۱۰۳

کلیه مدارس مشهد امروز تعطیل است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان امروز یکشنبه کلیه مدارس نواحی هفتگانه آموزش‌وپرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح و عصر تعطیل است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تورج همتی گفت: با توجه به روند ثابت غلظت آلاینده‌های هوا در چند روز گذشته و پیش‌بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش ریزگرد‌ها و سایر آلاینده‌ها را در سطوح پایینی جو تا امروز صبح در مشهد داریم و بر این اساس آلودگی هوا در وضعیت ناسالم در کلانشهر مشهد  نیز تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: بر اساس مصوبه این کارگروه که روز گذشته در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور اعضای کارگروه مربوطه برگزار شد،  یکشنبه هفتم مهر ماه با کمی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا، تداوم وضعیت ناسالم هوا برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود و بر اساس تصمیم‌گیری اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری آلودگی هوا مشهد، امروز کلیه مدارس نواحی هفتگانه آموزش‌وپرورش در مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

وی ضمن اشاره به اینکه طبق نظرات کارشناسان، تعطیلی مدارس با درصد قابل توجهی از بار آلودگی این کلانشهر می‌کاهد، اظهار کرد: توصیه زیست محیطی به شهروندان برای کمک به کاهش آلاینده‌های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است و لازم است ورزشکاران از هرگونه فعالیت ورزشی در فضا‌های باز اجتناب کنند.

گفتنی است؛ از روز ۲۷ شهریور ماه کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش ذرات معلق و گرد و غبار به وضعیت ناسالم رسیده است و حسب گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد و اداره کل هواشناسی استان، روند افزایش آلاینده‌ها و افزایش دما با شیبی ملایم سیر صعودی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس مشهد آلودگی هوا غلظت آلاینده ها کاهش آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟