Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - خانه هافبک برزیلی کهکشانی‌ها در جریان بازی شب گذشته تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

 خانه کاسمیرو، هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در جریان حضور این بازیکن در دربی مادرید مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت، این در حالی است که همسر و دختر این بازیکن نیز به هنگام سرقت در خانه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 27 ساله پس از مطلع شدن از اتفاق رخ داده، بلافاصله پس از تساوی بدون گل دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید، ورزشگاه واندا متروپولیتانو را به مقصد خانه‌اش ترک کرد.

سرقت از خانه فوتبالیست‌ها در اسپانیا اتفاق جدیدی نیست و پیش از این سارقان به خانه افرادی همچون آلوارو موراتا، آرتور ملو، زین‌الدین زیدان، کوین پرینس بواتنگ، ایسکو، جوردی آلبا، جرارد پیکه،  لوکاس واسکز، فیلیپه کوتینیو و سسک فابرگاس دستبرد زده بودند.

هنوز مشخص نیست که چه چیزهایی از خانه کاسمیرو به سرقت رفته است، اما در این ماجرا به همسر و دختر این بازیکن آسیبی وارد نشده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت