Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیام هایی در صفحه توییتر خود نوشت : من مثل هر آمریکایی این حق را دارم تا با متهم کننده ام ملاقات کنم به ویژه وقتی که این فرد به اصطلاح افشاکننده ، مکالمه ای کامل با یک رهبر خارجی را به شکلی کاملا نادرست و متقلبانه ارائه کرده است. آنوقت آدام شف (رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) با دروغگویی به کنگره مطالبی را از آنچه من واقعا بیان کرده ام ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید دروغ های او به آشکارترین و شیطانی ترین روشی که تاکنون در کنگره دیده شده، سرهم بندی شده باشد. او موارد وحشتناکی را نوشته و گفته اینها را رئیس جمهور آمریکا بیان کرده است. من می خواهم شف در عالی ترین سطح بخاطر فریبکاری و خیانت محاکمه شود.

علاوه بر این، می خواهم تنها با کسی که اتهاماتی را علیه من وارد کرده است ملاقات کنم ، کسی که اطلاعات دست دوم و سوم ارائه کرده و کسی که به صورت غیرقانونی این اطلاعات را بدست آورده، اطلاعاتی که بخش اعظم آن نادرست است و به این افشاگر داده است.

آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی کرده است؟ پیامدهای بزرگی در پی خواهد داشت. این دموکرات های هیچ کاره چپگرای افراطی صدمات زیادی به کشور ما وارد می کنند. آنها و رسانه های جعلی خطرناک و بد هستند. آنچه اکنون اطراف ما می گذرد استیضاح است. ما هر روز و شب درباره آن صحبت می کنیم این چیزی است که در خبرها دیده می شود چیزی وجود ندارد که قابل استیضاح باشد. ما باید کارهای خوب انجام دهیم. اجازه دهید مردم رای بدهند. ما به زودی انتخاباتی در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ جاسوسی رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان