Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید منصور موسوی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۳۰گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد ۹۳ درصد تاکنون ساماندهی شده است.

او ادامه داد: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی ۴۹۶ گلزار به پایان رسیده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ساماندهی ۳۴ گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان بوِیژه شهرستان بویراحمد در دست اجراست.

موسوی توضیح داد: در گلزار‌های ساماندهی نشده این استان بیش از ۱۰۰ شهید آرمیده است.

او در ادامه گفت: هفت میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا این استان در سالجاری در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تمام گلزار‌های شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی ۱۸۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

موسوی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های ساماندهی گلزار‌های شهدا در مناطق مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/پ

گلزار شهدا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏