Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:33:18 GMT

برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۹۸۳۵۷

برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شد

به گزارش ایرنا،  در ادامه رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور، عصر دوشنبه تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این دیدار که دقایقی پیش به پایان رسید شاگردان محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز در دقیقه 37 توسط محمد پاپی موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپی با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه توانست تیمش را یک بر صفر به جلو بیاندازد.

پیشتازی گل ریحان البرز در نیمه اول خیلی طول نکشید و گل اول استقلال با ارسال یک کرنر ر دقیقه 43 با ضربه دانشگر همراه که ضربه اش با دفع ناقص مدافع گل ریحان همراه شد تا نخستین گل استقلال با گل به خودی رضا دیوسالار بازیکن گل ریحان به دست بیاید.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که دقایق حدود 50 بازی برق ورزشگاه انقلاب کرج بر اثر نقص فنی قطع و به دنبال آن دیدار این 2 تیم متوقف شد.

تا زمان مخابره خبر برق ورزشگاه همچنان قطع می باشد.

7414/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال البرز استقلال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۹۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکوهایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آنها تا آن دیدار از رقابت‌ برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، بدان معنا است که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟

از همین حالا می‌شود پیش بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی های تیم های تهرانی ندارد و قطعا گزینه هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود اما آنها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت