Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:33:12 GMT

درگیری شدید منصوریان و کمالوند!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۰۰۹۹

درگیری شدید منصوریان و کمالوند!

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان بین مربیان درگیری به وجود آمد.

در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در جم مقابل پارس جنوبی به پیروزی ۲ بر یک برسد و به مرحله بعد صعود کند.

البته در نیمه دوم این بازی اتفاق عجیبی رخ داد. در یک صحنه بازیکن ذوب‌آهن تکل خطرناکی را روی پای بازیکن پارس زد که همین امر اعتراض شدید فراز کمالوند را به همراه داشت و در ادامه باعث شد تا منصوریان عصبانی شود و صحبت‌هایی را با سرمربی جمی‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این بین کمالوند هم با عصبانیت مانند منصوریان به سمت هم رفتند تا جواب او را بدهد، اما سرمربی ذوب او را با دست هل داد و این امر سبب شد تا کادر فنی پارس به لب خط بیایند و از کمالوند پشتیبانی کنند.

در این بین یکی از اعضای تیم پارس اعتراض شدیدی را به منصوریان بابت این حرکتش داشت که سرمربی ذوب با او هم برخورد کرد و اگر دخالت داور نبود شاید غائله ختم به خیر نمی‌شد. در نهایت مهدوی، داور وسط این بازی به کمالوند و منصوریان کارت زرد نشان داد و این دو پس از بازگشت به محوطه قانونی به هدایت بازیکنان خود پرداختند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن پارس جنوبی جم علیرضا منصوریان فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین