Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سی‌وچهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار می‌شود.

سی‌ و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در جاده سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از ۱۰ تا ۱۴ مهر ماه از تبریز استارت می‌خورد.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور در این تورنمت شرکت می‌کنند که از کشور ایران چهار تیم، مالزی دو تیم و کشورهای روسیه، قزاقستان، بحرین، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس، ترکیه و بلژیک هر کدام یک تیم به این دوره از مسابقات معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول این تور ساعت ۱۰ صبح از محل سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهری شهرداری در پارک ائل گولی تبریز استارت می‌خورد و دوچرخه‌سواران مسیر ۱۴۸ کیلومتری تبریز-منطقه آزاد ارس را طی کرده و مسابقه خود را در مقابل هتل ایمپریال جلفا، واقع در جاده کلسیا به پایان می‌رسانند.

ورزشکاران در مرحله دوم، مسیر ۱۸۰ کیلومتری منطقه آزاد ارس-خوی را طی کرده و رقابت شان را در پارک ملت پایان می‌دهند. در مرحله سوم، مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه-تبریز را طی می‌کنند و در محل کوه عون ‌بن ‌علی تبریز جنب داغ‌گولی به پایان می‌رسانند.

در مرحله چهارم، دوچرخه‌سواران از تبریز مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین را استارت می‌زنند و در محل مقابل مجتمع آبدرمانی ایرانیان به خط پایان می رسند. در مرحله پنجم و آخر این تورنمت، مسیر ۱۸۸ کیلومتری سرعین-تبریز را برگشته و مسابقه را در مقابل لاله‌پارک تبریز به اتمام می‌رسانند.

در پایان هر مرحله همراه با اهدای جوایز نفرات برتر، چهار پیراهن طلایی(نفر اولی که با کمترین زمان به خط پایان رسیده)، سفید(جوان‌ترین رکابزنی که به خط پایان رسیده و زیر ۲۵ سال است)، سبز(برنده امتیازی) و قرمز با نقاط سفید( نفر اولی که زودتر از همه مسیر سخت کوهستان را به پایان رسانده) اهداء می‌شود.

لازم به ذکر است، ورزشکاران این تور مسافت ۸۷۷ کیلومتر در مجموع رکاب می‌زنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد