Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  عباس رضایی در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: آنهایی که نیت خالص برای کمک به خلق دارند، خداوند نیز امور را برایشان آسان می گرداند.

وی ادامه داد: خدمت به خلق از توفیقات الهی است که باید قدر آن را بدانیم و با نیت پاک در مسیر تعالی خود و سازمان با امید و نشاط هرچه بیشتر، تلاش نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار اصفهان تصریح کرد: مجموعه شرکت گاز، فعالیت های خوبی به منظور خدمت رسانی مطلوب به مردم انجام داده که این اقدامات موجب شادابی و سرزندگی اقشار مختلف در شهرها و روستاهای استان اصفهان گردیده است.

وی افزود: رعایت استانداردها در گاز رسانی به مناطق استان اصفهان ضروری است و شرکت گاز استان باید به دنبال اجرای صد درصدی آن توسط پرنسل و متقاضیان خدمات این شرکت باشد چراکه عدم رعایت این ملزومات ممکن است حادثه آفرین باشد.

رضایی عنوان کرد: همدلی و همکاری و هماهنگی سازمانها و دستگاه های اجرایی بایکدیگر می تواند نگاهی همه جانبه به مسائل را رقم زند و در خدمت رسانی به مردم نیزتسریع شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی مدارس و مساجد، اتلاف انرژی صورت می گیرد که باید فرهنگ سازی مناسب و آموزش عمومی در این خصوص به منظور صرفه جویی هرچه بیشتر در مصرف گاز در اولویت های شرکت گاز استان اصفهان باشد.

استاندار اصفهان یادآور شد: مناطق سردسیری و کویری باید مورد توجه بیشتر شرکت گاز استان قرار گیرد تا گاز رسانی به این مناطق با مشکل و محدودیتی روبرو نشود.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، انباشت بدهی های برخی از شرکت ها و صاحبان صنایع به شرکت گاز استان، باید با تعامل بین سازمانی و اقداماتی نظیر تهاتر مرتفع شود.

سیدمصطفی علوی، مدیرعامل گاز استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: با اقدامات این شرکت و گاز رسانی مطلوب، روزهای پاک استان از ۱۰ روز در سال ۹۴ به ۴۲ روز در سال ۹۷ رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۲۳۸ روستای استان مشمول گاز رسانی هستند و تاکنون به ۱۰۶۰ روستا گاز رسانی شده است.

مدیرعامل گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد شهرهای استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که تعداد آن ها به ۱۰۷ شهر می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان جنگ فرهنگ سازی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم