Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مهر، «باد یمانی» مجموعه داستان‌های کوتاه درباره زندگی، کرامات و معجزات امام یازدهم، امام حسن عسکری(ع) است که توسط محمدرضا عابدی شاهرودی به رشته تحریر درآمده است.

در این اثر سعی بر آن شده از اقیانوس بی کران معارف امام حسن عسکری (ع)، گوشه‌ای کوتاه از زندگی آن بزرگوار ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه داستان‌های کوتاه در ارتباط با زندگی ائمه(ع) در جلد نخست آن با عنوان «باد یمانی» که به زندگی امام یازدهم، امام حسن عسکری(ع) می‌پردازد، در قطع رقعی، با شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۱۹۰ هزار ریال در بازار کتاب در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

این اثر ۱۳۶ صفحه‌ای، در هشت سرفصل با عناوین ماجرای «درختان سیب»، ماجرای «رگ زدن»، ماجرای «پارچه‌ها»، ماجرای «شتر»، ماجرای «ابریشم»، ماجرای «اسب»، ماجرای «سکه‌ها» و ماجرای «به دنیا آمدن» داستان‌هایی در ارتباط با زندگی و کرامات امام یازدهم (ع) را روایت می‌کند.

در قسمتی از ماجرای «پارچه‌ها» می‌خوانیم: «محمد در کنار خادم راه می‌رفت و متوجه شده بود که همه به آن خادم احترام زیادی می‌گذارند. هیچ کلامی میانشان رد و بدل نشد تا اینکه به خانه بزرگی رسیدند که دری همچون دروازه داشت. هر دو وارد خانه شدند و ناگهان رایحه ای دلنواز به مشام محمد رسید. نگاه حیرت زده محمد به در و دیوار بود و آن رایحه را استشمام می‌کرد. از چند راهرو و در گذشتند تا اینکه خادم به او اشاره کرد به درون اتاقی برود. محمد در حالی که هنوز در شک و تردید به سر می‌برد، وارد اتاق شد و... .

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا داستان های کوتاه امام حسن عسکری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی