Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.

به گزارش  سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار عزت مسلمین یاد کرد و اظهار داشت: این نهاد انقلابی و مردمی به اعتبار هویت و پیشینه تاریخی و انقلابی خود، از پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اخلاقی فاصله نگرفته و روز به روز باید به تقویت و تعمیق رفتار دینی و ارزش مدار بیاندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهدا را الگوها و اسوه‌های واقعی و مجسم پایداری توصیف و با تاکید بر ضرورت اهتمام به آموزه های هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجی بی‌بدیل اظهار کرد: فرماندهان و کارکنان سپاه دارای منهج مدیریتی و رفتاری معین هستند که عمل مقدس، خطرپذیری و جهاد مستمر از جمله شاخص ها و معرف های آن است.

سرلشکر سلیمانی شهیدان همت، باکری، خرازی، باقری، زین الدین و کاظمی را از جمله تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه و سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه به برکت این سرمایه‌های جاودانه و برخورداری از خیل عظیم شهدای زنده و پاسدارانی متدین، و متعصب به دین و آموزه‌های عاشورا و تاسوعای حسینی، خود را فراتر از هر جریان و جناح سیاسی جلودار پاسداری از انقلاب می‌داند.

سپاه  فرصت‌های مهم و بزرگی را برای پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور ایجاد کرده 

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه به برکت هوشمندی و هوشیاری و پشتوانه مردمی و تبعیت از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته از متن بحران‌های سخت و تاریک فراروی انقلاب اسلامی با سربلندی و عزت عبور کرده و فرصت‌های مهم و بزرگی را برای پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور ایجاد کرده است.

سرلشکر سلیمانی در ادامه با تبیین وضعیت جاری منطقه و تحولات راهبردی و اعجازگون جبهه مقاومت و ضد صهیونیستی و تاثیرات آن در معادلات آینده اظهار کرد: راه غلبه بر داشتن آن هموار شده است، اما پیوسته باید با حکمت عمل کنیم؛ همان‌گونه که طی ۲۰ سال اخیر با استراتژی و راهبردهای متنوع دشمن را زمین‌گیر و وادار به شکست کرده‌ایم.

 سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست 

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان با تاکید بر اینکه امروز حصارها برابر اراده سپاه اعتبار و کارایی ندارند، گفت: سپاه هیمنه بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا یعنی ارتش آمریکا را شکست و پوشالی بودن آن را به جهانیان نشان داد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها