Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@18:06:07 GMT

بانک ملی پای‌کار "ازدواج" جوانان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۹۹۳

بانک ملی ایران در راستای حمایت از سیاست های دولت و تسهیل امر ازدواج جوانان، بیش از 127 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج در شش ماه ابتدای امسال به متقاضیان پرداخت کرده است. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد 127 هزار و 555 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تخصیص یافته است که ارزش ریالی این تسهیلات به 40 هزار و 85 میلیارد و 472 میلیون ریال بالغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سال گذشته نیز بانک ملی ایران حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال تخصیص داده است.

اکنون سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 30 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.

متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند و به هر یک از متقاضیان نیز صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد.
برچسب ها: بانک ملی ، وام ازدواج ، جوانان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی وام ازدواج جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد فلاحتکار پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج سازندگی در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه البرز برگزار شد، در رابطه با عملکرد گروه‌های جهادی البرز در سال گذشته مطرح کرد: طرحی تحت عنوان جهاد آبرسانی در کشور آغاز شد و قرار بود البرز ۳۰ پروژه را ظرف مدت ۳۰ ماه انجام و تحویل دهد که با تلاش جهادی و تعامل با آبفا، این اتفاق در عرض ۹ ماه رقم خورد. این اقدام که باید با صرف ۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شد، با هزینه کمتر به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اجرای ۱۹ پروژه آسفالت بین روستایی در استان البرز و آسفالت ۲۳۴ هزار مترمربع با توان مردم بیان کرد: طی سال گذشته در راستای اجرای طرح شهید عجمیان، بازسازی و نوسازی ۳۶۱ مدرسه در سطح استان انجام شد که از این تعداد کار ۲۵۰ مدرسه در عرض دو ماه به اتمام رسید و البرز در این زمینه به عنوان استان نمونه در کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از اهدای ۷۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و برگزاری جشن عروسی برای ۲۵۲ زوج کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی بسیج خبر داد و توزیع ۱۷۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و عنوان کرد: طی سال گذشته ۱۱ پروژه بهسازی و راه سازی روستایی نیز در زمینه زیرسازی و آماده سازی انجام شد.

اعطای بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات به مشاغل خانگی

سرهنگ فلاحتکار اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل خانگی اعطا می‌کند که در سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۲ فقره تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی تا ۱۵۰ میلیون تومانی در این زمینه پرداخت و ۷۴۷ نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات مشاغل خانگی نیز به منظور فروش تولیدات این افراد در سطح استان برپا شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام اتوبوس‌های شادی به مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی، حقوقی و … به مردم پس از ایام محرم و صفر از اجرای ۵ هزار و ۶۰۰ مراسم مذهبی در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۲۵۳ تیم پزشکی عمومی، دندانپزشکی، مشاوره پزشکی و… به مناطق محروم اعزام شدند و نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام کردند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، کاشت ۶۸ هزار نهال با توان گروه‌های جهادی و انجام پروژه تعمیر و بازسازی ۶ گلزار شهدا در سطح استان را از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی برشمرد و بیان کرد: همچنین طی یک سال گذشته ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی و مردم یاری در پایگاه‌های بسیج و محلات راه اندازی و ۳۲ کارگاه اشتغال به ارزش بیش از ۲۶ میلیارد تومان راه اندازی شد.

آزادی ۱۰۵ زندانی جرایم غیرعمد

سرهنگ فلاحتکار با بیان اینکه اعطای تسهیلات و ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه و مشاوره‌ها موجب ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم شد، عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط جهادگران بسیجی البرز در سال گذشته می‌توان به آزادی ۱۰۵ زندانی جرایم غیرعمد و اهدای ۱۹ هزار سری لوازم التحریر به دانش آموزان محروم و کم برخوردار اشاره کرد.

وی همچنین از ساخت ۱۴ باب منزل محروم و تکمیل، مرمت و بازسازی ۳۹۱ باب منزل در سال گذشته خبر داد و با اشاره به آماده سازی یک هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در خصوص برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در البرز توضیح داد: در این هفته که از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد، هفت کارگاه تولیدی و اشتغال افتتاح می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، افتتاح پنج نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی، افتتاح سه بازارچه و نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خرد خانگی و ۵۵ مورد بازدید حمایتی از کارگاه‌های اشتغال را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته برشمرد و افزود: برگزاری نشست صمیمی فرمانده سپاه البرز با مسؤولان و شورای جهادی استان به منظور اعلام سیاستگذاری ها از دیگر برنامه هاست.

افتتاح دو باب منزل محروم

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به تجلیل از خیران در این هفته خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ و تفکر جهادی در میان کودکان و نوجوانان، اولین کتاب داستان با این موضوع به نام «عمو جهادی، قلک جهادی، توپ ۴۰ تیکه» حاوی فعالیت‌های گروه‌های جهادی به صورت داستانی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه توسط فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای جهادگر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی برگزار شد، مطرح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ۵۷ گروه متشکل از ۷۳۴ نفر در سطح استان البرز، تعمیر و بازسازی ۱۵ باب منزل محروم، افتتاح دو باب منزل محروم و یک سالن ورزشی نیز در هفته بسیج سازندگی انجام می‌شوند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اظهار کرد: آسفالت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از راه‌ها و جاده‌ها، انتقال و تعویض شبکه آب به طول پنج کیلومتر و ۲۵۰ کیت انشعاباتی، خدمت رسانی ۲۰ تیم دامپزشکی در سطح البرز و اعزام ۲۰ نفر به استان لرستان از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این ایام هستند. همچنین ساختمان این سازمان طی حدود هشت ماه احداث شده و آماده بهره برداری است.

کد خبر 6099465

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت