Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: باید به فکر هم‌نوعان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشیم و شرایط مساعد تحصیلی را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی در آیین استانی عاطفه‌ها که امروز (دهم مهر) در دبستان  دخترانه فضیلت ناحیه یک اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آیین عاطفه‌ها هر ساله در خوزستان با همکاری وزات آموزش و پرورش و استانداری و کمیته امداد امام خمینی به منظور ارتقای اخلاق و گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه،  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنی آدم اعضای یکدیگر هستند و اگر بخشی از اعضای جامعه دچار آسیب شوند، باید بقیه جامعه به کمک این بخش از جامعه برسند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.

شریعتی ادامه داد: در این آیین هر کس به اندازه توان و بضاعت خود می‌تواند کمک کند. اعداد و ارقام اهمیتی ندارند، مهم کمک کردن و شرکت در این امر مبارک است و اینکه نشان دهیم به فکر هم‌نوعان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستیم. باید شرایط مساعد تحصیل را برای این دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه آیین عاطفه‌ها 24 سال است که به صورت مستمر برگزار می‌شود، گفت: آیین عاطفه‌ها در کل کشور گسترش پیدا کرده است. باید به این سنت حسنه اهتمام ورزیم. در قرآن کریم نیز دو نوع انفاق آشکار و پنهان وجود دارد تا بقیه افراد جامعه نیز به این امر تشویق شوند.

به گزارش ایسنا، دومین مرحله آیین عاطفه‌ها امروز با حضور استاندار خوزستان و مسئولین آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی در دبستان دخترانه فضیلت برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جشن عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور در دیدار با نماینده مردم شریف دشت آزادگان، هویزه و بستا با تاکید بر تقویت روحیه جهادی برای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، نشاندن لبخند شادی و رضایت بر چهره همه دانش آموزان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و بستان، افزود: در دشت آزادگان ۱۲ مدرسه با ظرفیت ۴۷ کلاس درس درحال ساخت است.

سعیدی پور ادامه داد: در بستان ۸ مدرسه و در هویزه نیز ۸ مدرسه در حال ساخت است که با تکمیل آنها تا مهرماه امسال، ۷۱ کلاس درس به دانش آموزان این شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد.  

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می‌گوید: در تلاش هستیم از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۷۰ کلاس درس در مهرماه ۱۴۰۳ به دانش آموزان تحویل خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل