Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ با اجرایی شدن قانون حمل اسلحه، از این پس معلمان مدارس در ایالت فلوریدای آمریکا مجاز به حمل اسلحه در کلاس‌های درس شدند.

سنای ایالتی فلوریدا ۲۰ ماه پس از تیراندازی خونین در شهر پارکلند، مجوز حمل سلاح به معلمان مدرسه در ساعات درس را صادر کرد.
به گزارش اشپیگل با اجرایی شدن این قانون، از این پس معلمان می توانند در ساعات کاری، همراه خود سلاح به کلاس درس ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه های آمریکا گزارش دادند این قانون که در ماه می امسال (تقریبا اردیبهشت) به تصویب رسیده است، از اول اکتبر (9مهر) همزمان با بازگشایی مدارس، اجرایی می شود.
بر این اساس ۱۱ منطقه از مجموع ۱۳۰ منطقه آموزشی این ایالت اعلام کرده اند که قصد مسلح کردن معلمان خود را دارند. همچنین ۳۹ منطقه آموزشی از آمادگی خود برای مشارکت در این برنامه که به «طرح نگهبان» موسوم است، خبر داده اند.  
برای این منظور معلمان باید دوره آموزش ۱۴۴ ساعته برای آشنایی با نحوه استفاده از سلاح را بگذرانند.

لایحه «طرح نگهبان» در دوازدهم اردیبهشت امسال سر انجام پس از ساعت‌ها بحث و بررسی، با ۶۵ رای موافق در برابر ۴۷ رای مخالف به تصویب نمایندگان مجلس نمایندگان ایالت فلوریدا رسید.
این اقدام در واکنش به خونین‌ترین حمله مسلحانه به مدارس آمریکا در تاریخ مدرن این کشور انجام گرفت که در ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ (۲۵ بهمن ۹۶) در دبیرستان «مارجوری استونمن داگلاس» در شهر پارکلند ایالت فلوریدا رخ داد و طی آن ۱۷ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.
عامل این حمله «نیکلاس کروز» ۱۹ ساله‌، زمانی دانش‌آموز همین دبیرستان بوده و به دلایل انضباطی اخراج شده بود. برچسب ها: معلم ، فلوریدا آمریکا ، اسلحه

منبع: خرداد

کلیدواژه: معلم فلوریدا آمریکا اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل