Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبار لویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در بازدید از محل فیلمبرداری تله فیلم «متین بانو»، ضمن شنیدن دغدغه‌ها و موانع پیش روی تهیه کننده این تله فیلم از ظرفیت‌های اثرگذار و عبرت آموز تاریخ معاصر سخن گفت و سوژه‌های مرتبط با این مقوله و چگونگی بسط این مفاهیم تاریخی به موضوعات اجتماعی امروز و تبیین سبک زندگی اسلامی، ایرانی برای مخاطبان را از تکالیف برنامه سازان و فعالان این عرصه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبار لویی افزود: تاریخ یک سرمایه بسیار ارزشمند است به همین منظور خدای متعال در قرآن کریم، اهل بیت علیهم السلام، بزرگان و دانشمندان همگی ما را به مطالعه تاریخ دعوت کرده اند.

«متین بانو» با موضوع معرفی تلاش‌ها و اقدامات زنانی که همدوش مردان با حفظ حجاب در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشتند در شبکه قزوین تولید می‌شود.

این تله فیلم داستانی بومی از وقایع اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است که در بستری تاریخی اتفاق می‌افتد.

این مجموعه در دل خود نگاهی هم به صنعت فرش قزوین به عنوان صنعت بومی استان، حمایت از کالای ایرانی، مقابله با استعمار و رویداد‌های تاریخی در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی دارد.

در تله فیلم «متین بانو» چالش‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی همچون فرهنگ مطرود «خوانین» در مناطق روستایی و محروم به تصویر کشیده شده است که با ظلم و ستم زندگی و معیشت مردم را در گرو منافع طاغوت نگه می‌داشتند.

تله فیلم «متین بانو» در زمینه اهداف وچشم انداز‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که در شبکه قزوین تولید می‌شود و نگاهی چند وجهی به تاریخ و فرهنگ کشور دارد.

تله فیلم «متین بانو» به تهیه کنندگی حسن دهقان و کارگردانی محمد رسولی به مدت ۹۰ دقیقه در شبکه قزوین تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در محل تولید تله فیلم «متین بانو»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی