Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یمن روز پنجشنبه ائتلاف عربی را متهم کرد که همچنان به توقیف نفتکش‌ها ادامه می‌دهد و مانع رسیدن آنها به بندر الحدیده در غرب یمن می‌شود.

شرکت نفت یمن در بیانیه‌ای طی یک کنفرانس مطبوعاتی فوق العاده گفت: کشورهای متجاوز از توقیف مشتقات نفتی به عنوان وسیله‌ای برای فشار و باج گیری و تجارت با زندگی و رنج مردم در برابر چشم و گوش سازمان ملل و جامعه بین المللی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه خبری اسپوتنیک، این بیانیه ضمن هشدار نسبت به متوقف شدن تمامی بخش‌های حیاتی ارائه دهنده خدمات اولیه به مردم تا طی چند روز آینده در یمن  افزود: با ادامه توقیف کشتی‌های حامل سوخت توسط ائتلاف متجاوزان و ممانعت آنها از ورود کشتی‌ها به بندر الحدیده  با کمبود مواد نفتی روبرو هستیم.

شرکت نفت یمن تاکید کرد: به دلیل عدم توانایی شرکت نفت در تامین مواد نفتی مورد نیاز حیاتی‌ترین بخش‌ها به ویژه سوخت دیزلی، یمنی‌ها در آستانه یک فاجعه انسانی قرار دارند.

 این بیانیه مسئولیت کامل اثرهای مخرب توقیف کشتی‌های حامل نفت، غذا، دارو و سوخت نیروگاه‌های برق را متوجه ، سازمان ملل متحد، جامعه و سازمان‌های بین المللی دانست  و افزود: نرسیدن مواد سوختی منجر به فلج شدن کامل کلیه امورات اساسی زندگی یمنی‌ها می‌شود.

شرکت نفت یمن گفت آخرین کشتی حامل سوخت دیزل که ائتلاف متجاوزان اجازه رسیدن آن به بندر الحدیده را داد مربوط به بیش از پنجاه روز پیش می‌شود.

«یاسر الواحدی» رئیس شرکت نفت یمن هم گفت که آخرین کشتی که به بندر الحدیده رسید فقط کفاف  پنج روز نیاز یمنی‌ها را کرده بود. اگر کشتی‌های نفتی وارد الحدیده شود این شرکت می‌تواند ظرف 24 ساعت بحران پیش آمده را رفع کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین عرب اظهارکرد: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، در ۷۲ ساعت گذشته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۹ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌ای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این خصوص ۱۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6099334

دیگر خبرها

  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • گوترش: حمله تمام عیار به رفح فاجعه انسانی به بار خواهد آورد
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل به رفح
  • روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • روسیه: اقدامات اسرائیل در رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی