Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی هنرمند مصری در جدیدترین ویدئوی خود گفت: سیسی کشور را به شکل نادرستی مدیریت می‌کند و نقش ارتش را از تامین امنیت مرزها و حمایت از کشور به تهیه غذا تغییر داده است. پارلمان مصر

محمدعلی، بازیگر و تاجر مصری با انتشار ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی از عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور این کشور و فرماندهان برجسته در ارتش انتقاد کرده و آنها را به فساد متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر و تاجر مصری با اشاره به اینکه قصد حمله به ارتش را نداشته و نمی‌خواهد آن را تخریب کند، تاکید کرد: پلیس باید به جای ترساندن مردم و ایجاد رعب در میان آنها، برای حفظ ثبات کشور و امنیت آن تلاش کند.

هنرمند

محمدعلی در ادامه گفت که پس از انتقادات علیه سیسی مجبور به ترک مصر شده است. او در حال حاضر در اسپانیا اقامت دارد. او پیش از این در ویدئوهایی سیسی و همسرش و نیز فرماندهان ارتش را به فساد و اتلاف اموال مردم برای ساخت کاخ‌های ریاست جمهوری و اجرای پروژه‌های رفاهی که هیچ نفعی برای مردم ندارند، متهم کرده و مردم مصر را به تظاهرات و درخواست برای برکناری سیسی دعوت کرد.

هزاران مصری نیز به دعوت محمدعلی راهپیمایی‌های کم‌سابقه‌ای را به پا کرده و برکناری سیسی را خواستار شدند. در این تظاهرات‌ صدها تن از فعالان، چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه‌های مصر بازداشت شدند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان