Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی کاخ گلستان در توضیح چرایی برچسب خوردن قاشق‌های مربوط به زمان قاجار در کاخ گلستان گفت: این برچسب‌ها اموال مربوط به ۴۰ سال پیش است و آن زمان اموال کاخ گلستان در اختیار وزارت امور اقتصاد و دارایی بود. تاریخ انتشار: 09:32 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۵۸۶۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، طی چند روز گذشته عکسی در فضای مجازی دست به دست می‌شود با این عنوان: «مسئولان کاخ گلستان به هدایای دوران قاجار برچسب اموال زده اند» که در آن چند قاشق و چنگال مربوط به دوره قاچاری که هم اکنون کاخ گلستان نگهداری می‌شود برچسب اموال خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برچسب قاشق‌های قاجاری مربوط به ۴۰ سال پیش است» این پاسخی بود که کاوه معین پور به خبرنگار میزان داد.

کاوه معین پور، روابط عمومی کاخ گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در توضیح چرایی برجسب خوردن قاشق‌های مربوط به زمان قاجار در کاخ گلستان گفت: این برچسب‌های اموال مربوط به ۴۰ سال پیش است.

معین پور در ادامه بیان کرد: آن زمان اموال کاخ گلستان در اختیار وزارت امور اقتصاد و دارایی بود.

روابط عمومی کاخ گلستان در ادامه افزود: در آن زمان بحث کارشناسی نگهداری اموال در جریان نبوده و اموال برای مشخص بودن وضعیت تعلق آن‌ها برچسب می‌خورده است.

وی در ادامه افزود: شاهد این صحبت‌ها این است که هم اکنون وزارت امور اقتصاد و دارایی نداریم و این وزارت خانه برای سال‌ها پیش است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معین پور کاخ گلستان برچسب اموال قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت؛ قسمت اول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اولین قسمت از «داستان شفافیت»، سرنوشت طرح‌های موسوم به شفافیت را در مجلس دهم و ماه‌های ابتدایی مجلس یازدهم روایت می‌کند.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران