Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:48:02 GMT

ساخت مجتمع بزرگ آموزشی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۰۳۳

ساخت مجتمع بزرگ آموزشی در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، همتی استاندار هرمزگان گفت: طرح ساخت مجتمع بزرگ آموزشی در بندرعباس اجرا می‌شود.

اوافزود: این مجتمع آموزشی با معماری بومی به مساحت ۲۰ هکتار توسط نوسازی مدارس با کمک بخش خصوصی ساخته می‌شود و یکی از کار‌های ماندگار در استان است.

استاندار هرمزگان گفت: راه اندازی مزارع پرورش میگو در پنج پهنه به وسعت ۲۰ هزار هکتار در هرمزگان نیز به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی افزود: راه اندازی شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری در دشت بارِق در کنار سد جگین و همچنین نوسازی ۱۱ هزار هکتار از باغات شهرستان میناب نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

او افزود:برای ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس در زمین در محله اسلام آباد و گلکنی بندرعباس اختصاص یافته است.

استاندار هرمزگان افزود: برای ساخت طرح دهکده ورزش‌های آبی ساحلی بندرعباس ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و مقرر شد در مدت یک هفته زمین مناسب ساخت این دهکده ورزشی تعیین و عملیات ساخت آن به سرعت آغاز شود.

فریدون همتی گفت: ساخت مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان، سالن دو و میدانی، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب، سالن ورزشی سام و زال و ورزشگاه قشم از دیگر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان هستند که تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات ملی و حمایت‌های استانی تا دو سال آینده تکمیل شوند.


او با اشاره به آمار اشتغال پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: بر اساس اعلام تامین اجتماعی از سه هزار و ۲۰۰ نفر نیروی این پالایشگاه هزارو ۴۰۰ نفر بومی هرمزگان هستند.

همتی افزود: ۸۱ درصد نیرو‌های شاغل در پالایشگاه نفت بندرعباس نیز متولدان این استان اند.

نماینده حوزه انتخابیه مرکز استان نیز در این نشست با اشاره به نگرانی‌های موجود هرمزگانی‌ها در زمینه اشتغال گفت: یکی از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی بیکاری جوانان است.

احمد مرادی افزود: ما نمایندگان و استاندار هرمزگان بر اساس مُسئولیت خود باید پاسخگوی نیاز مردم و جوانان هرمزگان در زمینه اشتغال باشیم.

او خواستار تحقیق و نظارت میدانی از آمار اشتغال اعلام شده از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در پایان این نشست گفت: توسعه متوازن استان و پیشرفت مناطق باید یکی از اهداف شواری برنامه ریزی هرمزگان باشد.

ناصر شریفی افزود: بندرلنگه به عنوان یکی از مهمترین شهرستان‌های بندری هرمزگان با کمترین توسعه شهری روبروست.

او گفت: بیش از ۷۰ درصد کوچه و معابر بندرلنگه هنوز خاکی هستند.

انتهای پیام/ر

ضرورت توسعه متوازن استان هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد