Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه های آبخیز شمیرانات خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری حدود ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات با بیان اینکه این اقدامات در سه حوزه آبخیز سدلار، سد لتیان و شمال تهران به مرحله اجرا درآمده است افزود: عملیات آبخیزداری در این حوزه های آبخیز شامل اقدامات مکانیکی از جمله احداث بندهای سنگی-ملاتی، سنگی گابیونی، خشکه چین و مرمت عملیات مکانیکی است که در حال حاضر عملیات آبخیزداری در حوزه آبخیز سد لار دارای پیشرفت فیزیکی صدردرصدی و به پیایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای این پروژه ها در حوزه آبخیز سد لیتان از پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی برخوردار بوده و در حوزه آبخیز شمال تهران که زیرحوزه های آبخیز دارآباد، گلابدره و دربند را شامل می شوند با پیشرفت ۲۰درصدی روبروست و با توجه به شرایط سخت و صعب العبور بودن عرصه های مورد نظر اقدامات آبخیزداری در حال انجام است.

شکری اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان شمیرانات را بسیار مهم و پر اهمیت دانست و تصریح کرد: از آنجائی که برخی از حوزه های آبخیز این شهرستان مشرف به شهر تهران می باشند از همین رو در اثر بارش های شدید و یکباره، سیلاب به همراه رسوبات تهدیدی جدی را برای شهر تهران رقم می زند که اجرای پروژه هایی از این دست تأثیر زیادی در کنترل سیلاب و کاهش آسیب ها و تخریب های ناشی از آن خواهد داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه های آبخیز این شهرستان با اعتباری حدود ۴ میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبرداد.

کد خبر 4739467

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن شکری شمیرانات پروژه آبخیزداری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران ایلام خطبه های نماز جمعه شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بیرجند آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان