Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛روزنامه "عدن الغد" یمن به نقل از منابعی از جزئیات نشست طولانی میان رئیس جمهوری دولت مستعفی یمن و معاون وزیر دفاع عربستان در ریاض خبر داد.

به گزارش خرداد، این روزنامه نوشت: عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری دولت مستعفی یمن و خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان به مدت دو ساعت در مقر اقامت هادی در ریاض دیدار کرده و توافق‌نامه صلح احتمالی در عدن را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دو طرف در مورد برخی اختلافات موجود در این توافق‌نامه به اتفاق‌نظر رسیدند.

در این راستا،‌ یک منبع دولتی به روزنامه "عدن الغد" گفت: ممکن است طی روزهای آتی این توافق‌نامه امضا شود. این در حالی است که یک منبع دولتی دیگر که نزدیک به ریاست‌جمهوری دولت مستعفی است، صحت اخبار دستیابی به تفاهماتی برای امضای توافق‌نامه صلح را تکذیب کرد.

پیش از این هم ولیعهد ابوظبی و معاون وزیر دفاع عربستان درباره هماهنگی‌های مشترک دو کشور در امور دفاعی و نظامی گفت‌وگو کردند.
منبع:ایسنا
برچسب ها: منصور هادی ، معاون وزیر دفاع عربستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: منصور هادی معاون وزیر دفاع عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • حالا وقت توافق است
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه