Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:51:31 GMT

تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۸۸۸۲۰

تشکیل هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم

رییس هیات قایقرانی از تشکیل رسمی هیات قایقرانی استان قم خبر داد.

مجید ولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیات قایقرانی برای اولین بار در استان قم تشکیل شده است و اکنون در مرحله آماده سازی تجهیزات و استعداد یابی قرار دارد.

وی ادامه داد: من در سه ماهه گذشته به عنوان سرپرست این رشته در استان قم فعالیت داشتم و در این مدت تجهیزاتی مثل ۶ قایق و ۱۰ پارو برای ورزشکاران استان تهیه کرده ایم؛ همچنین مذاکراتی را با شهرداری و مسئولین مربوطه برای استفاده از دریاچه‌های دهکده صبا و جوان انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات قایقرانی در خصوص برنامه‌های این هیات در آینده گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن هیات قایقرانی در استان قم ابتدا به دنبال استعدادیابی در سه جامعه هدف دانش آموزان، دانشجویان و مساجد از طریق پخش پوستر های قایقرانی و حضور در این مکان‌ها برای معرفی این رشته هستیم.

وی افزود: هیات قایقرانی به دنبال استفاده کامل از ظرفیت‌های استان قم است و در همین راستا امیدوار به میزبانی اردوهای ملی در سدهای استان قم ازجمله سد پانزده خرداد هستیم.

ولی تصریح کرد: ۵۰ ورزشکار در استعدادیابی گذشته شرکت کردند که غالب این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دادند و در مجموع نیز ورزش قایقرانی در کشور  با اسقبال بیشتری از طرف بانوان مواجه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سردی هوا در ماه‌های آینده آموزش‌های ابتدایی را در استخرهای استان پیگیری خواهیم کرد تا در ادامه با ورزشکارانی که تعادل و قایقرانی ابتدایی را فرا گرفته‌اند در دریاچه‌های مصنوعی تمرینات را ادامه خواهیم داد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۸۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها