Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی پاکستان که مدتی به دلیل بیماری رئیس جمهور سابق پاکستان رسیدگی به پرونده او را متوقف کرده بود تاریخ رسیدگی مجدد پرونده را اعلام کرد. ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، پرونده «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان باز هم توسط دستگاه قضایی این کشور بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به پرونده جرائم و قانون شکنی‌های مشرف سال گذشته و پیش از انتخابات پاکستان در حال انجام بود.

این پرونده پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر وخامت حال پرویز مشرف و احتمال ابتلای او به یک بیماری غیر قابل درمان منتشر شد، متوقف شد.

دادگاه در این خصوص اعلام کرد: از تاریخ 24 اکتوبر پرونده رسیدگی به جرائم مشرف به صورت روزانه بررسی می شود تا به نتیجه نهایی برسد.

عمران خان: پرویز مشرف عامل اصلی عدم مجازات سران متخلف حزب مردم و نواز در گذشته استرئیس حزب مردم: «پرویز مشرف» پاکستانی‌ها را به آمریکا می‌فروختپایان اخطارهای دادگاه پاکستان به پرویز مشرف و سلب کامل حق دفاع از وی

این در حالی است که پرویز مشرف خود در امارات به سر می برد و حاضر نیست به پاکستان بازگردد. وی در خصوص اقامت خود اعلام کرده : به دلیل بیماری توان و امکان بازگشت به پاکستان را ندارد.

مشرف که حتی به توطئه در ترور بی نظیر بوتو متهم شده بود اینک از سوی دادگاه به قانون شکنی و نقض قانون در سال 2007 متهم است.

وی با یک کودتا قدرت را از چنگ نواز شریف درآورده بود ولی در ادامه ضمن همراهی با آمریکا در جنگ افغانستان باعث شد پاکستان سال ها ناامنی را تجربه کند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرائم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی