Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از راشاتودی، موسسه رتبه‌بندی " اس اند پی" در گزارش جدید خود از اقتصاد چین با اشاره به باقی ماندن سطح تولیدات ناخالص داخلی این کشور در سطح بالاتر از میزان انتظار، رتبه اعتباری این کشور را به " A+" ارتقا داد.

این موسسه در گزارش خود با اعلام این‌که رتبه اعتباری این کشور در کوتاه مدت نیز بهبود یافته است، نرخ رشد اقتصادی چین در سه سال‌اینده را بالای پنج درصد پیش‌بینی کرد و افزود که با توجه به روند مثبت کاهش کسری بودجه، انتظار می‌رود عملکرد مثبت اقتصاد چین تا چهار سال ‌آینده نیز ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اس اند پی با هشدار نسبت به پیامدهای جنگ تجاری با امریکا هشدار داده است که تداوم اختلافات پکن و واشنگتن می‌تواند رشد اقتصادی هر دو طرف را کاهش دهد. جنگ تجاری بین دو اقتصاد نخست جهان باعث افزایش ریسک های موجود بر سر راه اقتصاد جهانی نیز خواهد شد و دامنه آن با توجه به شدت درگیری و کشیده شدن آن به محدوده سرمایه گذاری احتمالا فراتر از محدوده دو کشور خواهد بود.

موسسه اس اند پی هم چنین اعلام کرده است که امید کمی برای حل و فصل مناقشات تجاری بین امریکا و چین در کوتاه مدت وجود دارد و این بدان معناست که دراینده، رشد بخش تولید و جذب سرمایه خارجی در صنایع صادرات محور چین با کاهش محسوس مواجه خواهند شد. از سوی دیگر محدودیت های اعمال شده از طرف آمریکا برای انتقال فناوری های نوین به چین می‌تواند بر روی رشد اقتصادی این کشور تاثیر بگذارد و به همین دلیل لازم است مسئولان چینی با اصلاحات ساختاری بیشتر، بنیان های اقتصادی خود را تقویت کنند.

۲۲۶۲۲۸

کد خبر 1307975

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه اربعین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ پیاده روی اربعین باشگاه پرسپولیس کردهای سوریه خودرو عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۹۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید