Web Analytics Made Easy - Statcounter

"گلنار اِبِت" با بیان این مطلب به شبکه  خبری " سی. ‌ان. ان" عربی افزود: "دونالد ترامپ" رییس جمهور آمریکا و "رجب طیب اردوغان" رییس جمهور ترکیه، ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای بررسی جزئیات بیشتر این موضوع به بحث و گفت و گو خواهند نشست و یکی از این جزئیات بررسی سرنوشت گروه تروریستی "داعش" و مسؤولیت‌های جامعه جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: آنکارا و واشنگتن توافق دارند که این گروهای مسلح خارجی از اروپا هستند و باید به کشورهای خود بازگردند و چند ماه پیش از آغاز این عملیات نیز، با برخی مسؤولان آمریکایی درباره مدیریت عناصر بازداشتی داعش مذاکراتی انجام شد که این موضوع نیز در دیدار آینده خود بررسی خواهند شد و باید به توافق روشنی درباره آن رسید.

ابت ادامه داد فزود: دقیقا نمی‌دانم منظور ترامپ از برخی توییت‌هایش چیست اما فکر می‌کنم او نیز با اینکه می‌داند هدف این عملیات چیست اما از حد و مرز آن نگران است و با وجود تمامی صحبت های اخیر خود در حمایت از ترکیه و این عملیات و بازگرداندن سربازان آمریکایی اما فکر می‌کنم این یک سیاست بزرگ به ویژه در عرصه داخلی است.

رییس جمهوری آمریکا دیروز (چهارشنبه) در حالی که به ترکیه برای حمله به سوریه چراغ سبز نشان داده است، حمله به این کشور را یک ایده بد توصیف کرد.

رئیس جمهوری ترکیه عصر روز گذشته (چهارشنبه) از آغاز عملیات نظامی در شمال شرق سوریه خبر داد.

اردوغان افزود: عملیات موسوم به «چشمه صلح» نیروهای ارتش ترکیه به همراه ارتش آزاد سوریه علیه نیروهای «پ. ک. ک» و «ی. پ. گ» و داعش در شمال سوریه آغاز شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد