Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با برتری ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سومین پیروزی پرگل تاریخی اش را رقم زد.

کریم انصاری فرد (۴گل) سردار آزمون (۳گل) مهدی طارمی و محمد محبی (۲گل) محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و مهرداد محمدی گلزنان تیم ملی در بازی روز گذشته (پنجشنبه) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مارک ویلموتس پس از این برد امروز تمرین سبکی را در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌کنند که این تمرین پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: رکورد استثنایی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

ملی پوشان فوتبال کشورمان فردا (شنبه) هم یک جلسه تمرینی برگزار کرده و یک شنبه برای برگزاری بازی با بحرین عازم این کشور می‌شوند.

ایران و بحرین اکنون ۴ امتیازی هستند، اما با توجه به تفاضل گل بهتر یوزها، آن‌ها صدرنشین گروه C هستند و بحرین با تفاضل گل مثبت یک پس از عراق در رتبه سوم گروه قرار دارد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بحرین و ایران از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۳ مهر در ورزشگاه ملی منامه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز