Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای اقشار کم درآمد گفت: ۱۱۰۰ واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن برای این استان درنظر گرفته شده که هر واحد ۷۵ میلیون وام دارد. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

حسین جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: براساس اولویت‌ها و نیاز استان یک هزار و 100 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده که به هر واحد 75 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی ادامه داد: تاکنون 35 هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان معادل 45 درصد تمام واحدهای روستایی موجود، مقاوم سازی شده که در واقع رضایت روستائیان را به همراه داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: 490 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 98 برای عمران روستایی کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده که تا پایان سال مالی 244 پروژه شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، دیوار حائل و سنگ فرش در روستاهای این استان تا پایان سال مالی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: 150 میلیارد ریال از محل تخصیص قیر رایگان برای بهسازی معابر روستایی استان تخصیص یافته که تا 10 روز آینده عملیات بهسازی برخی روستاها در شهرستان‌های مختلف آغاز می‌شود.

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی در خراسان رضوی28 پروژه عمران روستایی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد19 پروژه عمران روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: سال گذشته نیز 55 میلیارد ریال از محل قیر رایگان به این استان اختصاص یافت که بهسازی معابر 130 روستا به میزان یک میلیون متر مکعب اجرایی شد.

انتهای پیام/ز

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن