Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه گفت: پروژه جی‌نف و به‌هنگام سازی کدهای پستی در این شهرستان تاکنون اجرا نشده است. ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

غلام‌محمد آذربارگون در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهدشت، در راستای پروژه جی‌نف و بهنگام سازی کدهای پستی در سطح شهرستان، جلسات زیادی با شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت و نیز ادارات خدمات‌رسان شهرستان برگزار شده اما تاکنون موفق به اجرای طرح نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نامشخص بودن بسیاری از آدرس‌های پستی در سطح شهرستان عنوان کرد: با اجرای طرح همگام‌سازی و نصب پلاک‌ها تحول جدیدی در آدرس‌های پستی شده و علاوه بر دقیق بودن کدهای پستی و زیبایی فضای شهری، سبب ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان می‌شود.

آذربارگون ابراز گرد: توزیع موفق مرسولات پستی اداره پست شهرستان در یک‌سال گذشته نیز بیش از 99 درصد بوده که از این بابت در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را کسب کردیم.

وی با اشاره به عملکرد اداره پست شهرستان به مناسبت 17 مهرماه روز جهانی پست، ادامه داد: اداره پست کهگیلویه کیفیت را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار داده و با بروز کردن تجهیزات قبول و توزیع مرسولات پستی، سیستم‌های کنترل و گزارش‌های مدیریتی گام‌های مؤثری در راستای ارائه خدمات به شکل الکترونیک برداشته است.

آذربارگون افزود: راه‌اندازی سامانه جامع قبول مرسولات با قابلیت پرداخت هزینه پستی به‌صورت الکترونیک و راه‌اندازی سامانه همراه نامه‌رسان که کاغذ را از چرخه توزیع حذف کرده و امضاء به‌صورت دیجیتال انجام می‌شود از جمله خدمات کاملأ الکترونیک اداره پست کهگیلویه است.

وی با اشاره به توسعه خدمات در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ، گفت: اداره پست شهرستان با توسعه خدمات در نقاط غیربرخوردار و روستایی به واسطه کارگزاران پستی روستایی خدمات مطلوبتری به مردم شهرستان ارائه داده و از سویی دیگر با تعرفه بسیار ارزانتر نسبت به سایر کانال‌های حمل و نقل کالا و توزیع بسته‌ها به درب منازل حتی در دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ همچنان انتخاب اول مردم جهت ارسال و دریافت مرسولات است.

آذرباگون با بیان اینکه اداره پست شهرستان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات نوین به تمامی ادارات و نهادها حجم ارباب‌رجوع به ادارات را کم نموده چنانکه با یک‌بار مراجعه خدمات مورد نیاز خود را به بهترین نحو دریافت کرده و موجب کاهش هزینه‌ها و حجم ترافیک شود، افزود: اداره پست کهگیلویه به مناسبت روز جهانی پست باجه ثبت اسناد در اداره پست را راه‌اندازی نموده و مراجعین تنها با یک‌بار مراجعه می‌توانند تمامی امورات مربوط به تک‌برگ شدن اسناد مالکیت را در اداره پست انجام داده و پس از صدور، اسناد درب منازل تحویل داده می‌شود.

انتقاد مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه جی نفپروژه‌های پستی "سیماک" و "جی نف" در استان بوشهر اجرایی می‌شودروند اجرایی پروژه جی نف در کهگیلویه و بویراحمد پرشتاب شود

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در سطح شهرستان کهگیلویه بزرگ تعداد 15 دفتر پیشخوان، 4 باجه‌ قبول دولتی فعال، 9 خطوط مبادله، 30 نمایندگی و 65 دفتر آی‌سی‌تی در سطح شهرستان وجود دارد.

آذرباگون تصریح کرد: ترافیک کل مرسولات پستی اداره پست شهرستان در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 120 هزار مرسوله بوده و درصد توزیع موفق مرسولات پستی در یک‌سال گذشته نیز بیش از 99 درصد بوده که از این بابت در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر را کسب نموده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند از ابتدای طرح تاکنون، گفت: از ابتدای طرح ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در سطح شهرستان کهگیلویه تاکنون بیش از 10 هزار کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان ثبت‌نام شده و تاکنون بالغ بر 26 هزار کارت ملی هوشمند درب منازل تحویل داده شد این در حالی است که بیشتر نقاط شهرستان دارای آدرس‌های ناقص و فاقد پلاک است.

آذرباگون عنوان کرد: خدمات پستی هم‌اکنون در دورترین و صعب‌العبورترین نقاط که کهگیلویه بزرگ همواره در دسترس است و این خدمت‌رسانی مرهون همدلی، جدیت و مسئولیت‌پذیری مردانی است که با تلاش‌های خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی خود برای ارتباط بین‌المللی و آبادانی میهن زحمت می‌کشند.

وی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه از جمله شهرستان‌هایی است که روستاها و نقاط کمتربرخوردار زیادی داشته و در تمام این روستاها خدمات پستی به نحو مطلوبی انجام می‌شود، افزود: مبادله مرسولات در شهرستان با 9 خط مبادله به تمامی نقاط کهگیلویه بزرگ انجام می‌شود.

رئیس اداره پست شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته که مصادف با اربعین حسینی بوده، اداره پست شهرستان به صورت تمام‌وقت حتی در روزهای تعطیل مشغول توزیع گذرنامه‌های اربعین است.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جوانی؛ شهردار منطقه ۳ تهران درباره سه طبقه کردن میدان ونک اظهار کرد: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیر چهارراه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می‌شود.

وی افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع در حال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۳ در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده است. جلسه‌ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلاً سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران داشته است، ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلاً طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمران موجود است.

وی افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران بیش از دو کیلومتر و از تونل توحید بزرگ‌تر است، کار بزرگی است و نیازمند مطالعات جدی است.

جوانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر این طرح تأیید شود در این دوره از مدیریت شهری اجرا می‌شود یا خیر گفت: اگر امسال مطالعات و زیرساخت‌ها انجام شود در سال آینده ممکن است به کلنگ‌زنی برسد. اما در فاز اجرا به صورت جدی، ممکن نیست. ما از معاونت فنی و عمران خواهش کردیم به علت اهمیت موضوع ترافیک چهار راه جهان کودک و میدان ونک و خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) این پروژه را در اولویت قرار دهند که زیرگذر میدان ونک هم در برنامه مطالعاتی انجام شود که در آنجا هم زیرگذر و تونل مترو را داریم.

کد خبر 6096969

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد