Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول راشکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بروز بارندگی شدید اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به طغیان رودخانه‌های محلی شد نیروهای هلال احمر خدمات رسانی به مردم سیل‌زده را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ۵۳۱ نیروی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۳۰ تیم عملیاتی به خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده جنوب این استان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۵۰ نفر از مردم سیل‌زده روستاهای این استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی توزیع ۱۹۴ دستگاه چادر، ۳۱۸ تخته موکت و ۲۷۳ کیلوگرم نایلون از جمله اقلامی بودند که در این مدت بین سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

راشکی اظهار داشت: با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی و فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها کار امدادرسانی به آسیب‌دیدگان پایان یافت.

وی بیان کرد: هلال احمر با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش خود آمادگی کامل برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان احتمالی را در هر زمان و مکانی دارد.

به گزارش ایرنا بارندگی‌های رگباری و شدید از سوم تا ۱۴ مهر مناطق مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان را فرا گرفت به طوریکه برای نخستین بار بعد از چندین سال بیشترین بارندگی مهر با ۱۲۵ میلی متر از توابع سرباز گزارش شد.

براثر بارندگی‌های این مدت علاوه بر بسته شدن برخی از مسیرهای ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان،منازل شماری از مردم منطقه دچار آبگرفتی شد.

همچنین بر اثر این بارندگی‌ها و وقوع سیلاب سه نفر در جنوب سیستان و بلوچستان جان خودشان را از دست دادند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی سیستان و بلوچستان امدادرسانی جمعیت هلال احمر مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان