Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد قاسمیان امروز شنبه در سخنانی گفت:  کتاب برنامه آموزشی رشته دکتری عمومی داروسازی تدوین و منتشر شد.

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل دروس، آیین نامه ها و قوانین آموزشی بر اساس آخرین تغییرات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت جمع آوری شده است.

رئیس دانشکده داروسازی لرستان خاطرنشان کرد: هدف از تدوین این مجموعه دسترسی آسان و کسب اطلاعات دانشجویان داروسازی از رشته دکتری عمومی داروسازی برای حین تحصیل و آینده  شغلی و حرفه ای آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمیان افزود: این مجموعه کامل با تلاش رئیس و دکتر محسن محمدی معاون آموزش دانشکده داروسازی لرستان برای اولین بار در کشور تدوین و در قالب کتاب برای چندین دانشکده داروسازی در دیگر استان ها ارسال شده است.

کد خبر 4744204

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی دانشگاه علوم پزشکی لرستان چاپ کتاب اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد