Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:55:22 GMT

۶ باب کتابخانه عمومی در شهرستان اسدآباد فعال شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۴۸۰۹

به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه زارعی ظهر شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان اسدآباد که با حضور فرماندار اسدآباد برگزار شد ضمن گرامیداشت روز حافظ گفت: میزان مطالعه مردم از شاخص های سنجش پیشرفت جوامع است.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد ۶ باب کتابخانه فعال است و به ازای هر ۱۰۰ نفر ۱.۳ متر مربع زیربنا فضای مطالعه وجود دارد به کتابخانه استاندارد اسدآباد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه ۲ هزار و ۳۴۱ مترمربع زیربنا دارد که با افتتاح آن به استاندارد های لازم برای جمعیت ۱۰۷ هزار نفری اسدآباد می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی ادامه داد: با واگذاری این پروژه در سال های گذشته به اداره راه و شهرسازی اعتبار و توجه کمتری به این پروژه صورت گرفت اما امیدواریم این مشکل با واگذاری پروژه به اداره کتابخانه ها و تخصیص ۵ میلیارد اعتبار از ستادبازآفرینی مرتفع شود و شاهد ساخت کامل کتابخانه باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه مسئولین شهرستان اسدآباد باید تخصیص اعتبار را از تهران پیگیری کنند، عنوان کرد: باید به سمت اجتماعی شدن کتابخانه ها گام برداریم به طوری که دانش آموزان بعد از پایان مدرسه به کتابخانه ها بیایند و به فعالیت فرهنگی بپردازند.

وی افزود: فضای بسیار خوب و مناسبی در بنای یاد بود سیدجمال مهیا شده که باید برای شروع  کار این فضا به عنوان کتابخانه اقدام به جذب نیروی انسانی کنیم.

کد خبر 4744468

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه کتابخانه های عمومی همدان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند استانداری سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود