Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@00:06:13 GMT

کیف قاپ سابقه دار توسط پلیس قشم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۶۷۰۶

کیف قاپ سابقه دار توسط پلیس قشم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قشم گفت: با انجام کار تیمی منسجم و به موقع کیف قاپ سابقه دار توسط پلیس قشم دستگیر شد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ حسین الهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : پس از ارائه  گزارش‌هایی مبنی بر وقوع کیف قاپی، بلافاصله با تشکیل تیم تخصصی بررسی میدانی و عملیاتی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: با ورود کارشناسان پلیس به موضوع و تحقیق از مالباختگان، سرنخ هایی از کیف قاپ  بدست آمد.

سارق 20میلیاردی تجهیزات بیمارستان خلیج فارس قشم دستگیر شداجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌دهیم / دستگیری تعدادی از مزاحمین نوامیس مردم مقابل مدارسناگفته‌هایی از دستگیری ‌شرور معروف زاهدان / ‌"ظاهر برآهویی‌" چگونه حاضر به همکاری با پلیس شد؟

فرمانده انتظامی قشم بابیان اینکه مطالبه به حق شهروندان و احساس رضایت آنان از هر موضوعی برای پلیس مهمتر است تصریح کرد: با ارائه مشخصات و سرنخ های بدست آمده به تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان، ساعاتی قبل کیف قاپ سابقه دار حین تردد در یکی از خیابان‌های سطح شهر توسط عوامل کلانتری 11شهرستان غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ الهی تصریح کرد : خوشبختانه با انجام کار تیمی منسجم و به موقع، کیف قاپ 34ساله که دارای سوابق متعدد کیفری است دستگیر و برای ادامه تحقیقات تحت بازداشت پلیس است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد : تعدادیک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و چند کیف از متهم کشف شده که شهروندان می توانند با مراجعه به کلانتری مرکزی قشم نسبت به شناسایی اقدام کنند.

انتهای پیام/ز

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان