Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  مرتضی الویری در یکصد و هفتادمین جلسه شورا و بعد از سخنان سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: دو هفته قبل پدیده عجیبی مشاهده کردم و پیامکی از پلیس به شماره بنده آمد مبنی بر اینکه شیشه اتوموبیل شما در خیابان پایین است که مشخصص شد درست بوده جا دارد از حساسیت و رصد اینگونه پلیس تقدیر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الویری در ادامه افزود: در سخنان سردار اینطور بیان شد که سه میلیون موتور سیکلت و ۴ میلیون خودرو در تهران وجود دارد که البته به نظر می آید موتور سیکلت ها از قوانین راهنمایی و رانندگی آزاد هستند و از هر مسیری که بخواهند و در پیاده راه ها تردد می کنند و کلاه ایمنی را هم سرشان نمی گذارند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تقاضایی که به عنوان نماینده مردم تهران از پلیس دارم این است که با همان ترتیبی که بستن کمربند ایمنی را برای رانندگان الزام کردند و نتیجه هم مثبت بود به همان ترتیب در زمینه برخورد با موتور سواران متخلف عمل کنند.
الویری در ادامه خاطر نشان ساخت: موضوع دیگر برخورد با کامیون های آلاینده است به طوری که سطح خیابان از دود این خودروهای سنگین سیاه می شود اما برخورد جدی با رانندگان این خودرو ها به عمل نمی آید در این زمینه نیز تقاضا داریم پلیس با شدت برخورد کند. چرا که اینگونه خودروها نقش اساسی در آلودگی هوا دارند.

کد خبر 4745528 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی الویری هفته نیروی انتظامی تهران اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه محسن هاشمی اربعین حسینی نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش پیروز حناچی شهر تهران آتش نشانی ناجا سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات