Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، آمنه احمدی، مسئول بانوان انجمن جانبازان نخاعی کشور، امروز، 21 مهرماه در حاشیه اردوی فرهنگی و تفریحی بانوان جانباز نخاعی کشور که در بندرانزلی برگزار شد، با بیان اینکه اردوی خانوادگی «نشاط و سلامت» بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت سالانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مجموع 30 بانوی جانباز نخاعی در کشور تقدیم راه انقلاب و ارزش‌های انقلابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد شش بانوی جانباز نخاعی به شهادت رسیدند و 24 نفر در قید حیات هستند.

مسئول بانوان انجمن جانبازان نخاعی کشور با اشاره به حضور 12 بانوی جانباز نخاعی در اردوی انزلی، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و تنگناهای اعتباری دولت برگزاری اردوهای نشاط و سلامت کمرنگ شده است، در حالی که بانوان جانباز نخاعی به واسطه شرایطی که دارند در خانه محصور هستند و از حیث روحی و جسمی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

احمدی برگزاری اردوهای نشاط و سلامت را لازمه جانبازان نخاعی دانست و گفت: امیدواریم طی سال‌های آینده شاهد تداوم و افزایش چنین برنامه هایی به ویژه برای بانوان جانباز باشیم.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز، با بیان اینکه بانوان نقش برجسته ای در رشد و شکوفایی کشور به ویزه در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته و دارند، خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد نقش‌آفرینی بانوان رزمنده و ایثارگر در عرصه های مختلف خدمت به نظام هستیم.

وی با بیان اینکه گیلان 33 زن شهیده و 67 زن جانباز دارد، گفت: علیرغم موقعیت جغرافیایی گیلان و فاصله هزار کیلومتری با جبهه ها، شاهد ادای دین شیرزنان خطه گیلان دوشادوش دلیرمردان در دفاع مقدس بودیم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان تقدیم هشت هزار و 22 هزار جانباز و بالغ دو هزار و 700 آزاده در راه انقلاب و ارزش‌های نظام را افتخار گیلانیان دانست و خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال

ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی فوتبال فراخوانده شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد