Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده بافت تاریخی دهدشت مرمت و بازآفرینی می‌شود. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور لازم برای اختصاص اعتبار لازم برای مرمت و بازآفرینی بافت تاریخی دهدشت(بلادشاپور) را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه از برنامه و بودجه کشور به دلیل عدم اجرای مصوبه ردیف دار بافت تاریخی دهدشت گلایه دارند، عنوان کرد: بعد از رایزنی و تلاش فراوان موفق به اختصاص ردیف بودجه به مبلغ 10 میلیارد تومان برای مرمت و بازآفرینی شدیم.

86 میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر تخصیص یافتامام جمعه شیراز: مسئولان ‌بافت تاریخی شیراز ‌را دریایند؛ کسی جرات عبور ‌از این منطقه را نداردگلایه‌مندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کم‌کاری مسئولان در نوسازی با بافت تاریخی دهدشت

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: با وجود ابلاغ 8.7 میلیارد تومان متأسفانه به دلیل وضعیت نامطلوب اعتباری کشور به 600 میلیون تومان کاهش یافت که بعد از اعلام نگرانی مردم و رایزنی و مکاتبه، مجدد بخش اعظمی از اعتبار اولیه پیش بینی شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن ابلاغ این امر به سازمان میراث فرهنگی کشور، افزود: پیگیری‌های لازم برای تخصیص و حضور در بلاد شاپور برای آغاز عملیات اجرایی بازآفرینی ضروری است.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، کمال کریمی در بازدید از بند خاکی ابراهیم آباد گفت: با توجه به حجم ورودی آب و سیلاب به این بندخاکی از سیلاب دهانه فخرآباد، این بند خسارت‌هایی داشته که نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: در این مجموعه یک بند خاکی اصلی و ۱۴ بند خاکی دیگر به عنوان پخش سیلات قرار دارد. پیگیری لازم برای تخصیص اعتبار از استان و سطح ملی خواهیم کرد تا این مجموعه به سروسامان برسد و از آب سیلاب این منطقه بهره برداری لازم انجام شود.

سرپرست فرمانداری مهریز ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته اقدام اساسی و مناسبی برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد صورت نگرفته است و به زودی با مطالعه توسط منابع طبیعی و با تخصیص اعتبار این بند مرمت می‌شود.

احمد آخوندی تصریح کرد: برای ذخیره آب بیشتر در این بند‌ها برنامه ریزی و به زودی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد