Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:31:52 GMT

توزیع ۸۵۰۰ متر مکعب آب در شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۶۱۰

توزیع ۸۵۰۰ متر مکعب آب در شلمچه

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، جواد خادمی جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران در شلمچه گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تمام ظرفیت فنی و تخصصی اش در کنار سایر دستگاه ها در مرزهای کشور به زائران خدمات رسانی می کند.

او از ایجاد ۶ کیلومتر خط انتقال ۴۱۵ و۴ خط ۱۱۰، ایجاد ۴۰۰ انشعاب آب در مواکب شلمچه به عنوان برخی  از اقدامات انجام شده در جهت تکمیل طرحهای زیرساختی نام برد و افزود: برای انجام این اقدامات مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورگفت: امسال در شلمچه سه دستگاه پرتابل سردخانه در مسیر عبور زائران پیش بینی کرده ایم ضمن آنکه سه مخزن ثابت ۵ تا ۱۰ هزار لیتری آب نیز در مسیر زائران  نصب شده است.

جواد خادمی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از همکارانمان در مرز شلمچه خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: چهار دستگاه جنتکس و مکنده نیز برای دفع فاضلاب در محل تعبیه شده است.

او ادامه داد:به طور شبانه روزی در شلمچه هشت هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب تولید و توزیع می کنیم که آب تولیدی از شبکه پایدار و آب توزیعی توسط تانکرها در بین مواکب توزیع می شود.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: یک دستگاه بسته بندی آب با ظرفیت ۸۰ هزار لیوان ۲۰۰ سی سی در روز در شلمچه  مستقر کردیم و ۵۲ دستگاه تانکر سیار نیز کار آبرسانی را به انجام می رسانند که از این تعداد ۸ دستگاه تانکر سیار به عراق آبرسانی می کند تا زائران در زمینه آب با مشکل و کمبود مواجه نشوند.

خادمی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه خودرو سبک در خدمت عوامل اجرایی مان قرار دادیم، ادامه داد: یک دستگاه آزمایشگاه سیار آب (آزمایشگاه مرجع) به صورت ساعتی آب را پایش و رصد می کند.

او گفت: آنچه که مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضاب کشور است آنکه امنیت و بهداشت آب رعایت شود تا آب بهداشتی و خوبی به دست زائران برسد، در بحث تامین امنیت، حوزه مقاومت بسیج وزارت خانه در کنار سازمان عتبات عالیات قرار دارد.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  تصریح کرد: در زمنیه امنیت آب، پس از پر شدن تانکرها در محل آبگیری تانکرها پلمب شده و سپس این پلمب در محل توسط بسیج شکسته می شود تا آب با اطمینان خاطر و بهداشتی در اختیار زائران قرار گیرد.

خادمی گفت: به تمام زائران توصیه می کنیم که سفرشان را مدیریت کنند، دوره اقامتشان را در عتبات محدود کنند، در کربلا زمان زیادی را باقی نمانند و به تدریج از مرزها خارج شوند.

او افزود: خدمات دهی ما به زائران تا پنج روز پس از اربعین ادامه دارد، برای بازگشت زائران اربعین از مرز شلمچه نیز آب مورد نیاز دپو شده است، شبکه آب و برق پایدار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

تولید و توزیع آب در شمچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نخستین نشست اعضای ستاد اربعین حسینی استان گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی استان معین ایلام است و جمعی از زائران از استان مرکزی به مقصد کربلا عبور می کنند، باید تمهیدات لازم برای اعزام و میزبانی از زائران را در مسیر رفت و برگشت داشته باشیم.

نظری افزود: دستگاه‌ها در این نشست نسبت به وظایف خود آگاهی بهتری پیدا کردند و مکلف شدند موکب‌ها را در مسیر تردد زائران در استان و نیز در مرز مهران براساس نیازسنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات استان سامان دهند. همچنین محلی برای رعایت ملاحظات امنیتی و ترافیکی در یک ساختار برنامه ریزی شده انجام شود تا زائران بتوانند از ظرفیت موکب‌ها بهتر استفاده کنند.

غلامی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم گفت: این ستاد با سازماندهی موکب‌ها خدمات دهی به زائران در استان از شهرستان زرندیه تا شهر توره را بر عهده دارد و در شهرستان‌های مختلف در این مسیر حدود ۳۰ موکب و از مرز مهران تا مسیر سامرا، کاظمین، نجف تا کربلای معلی ۵۲ موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

پارسال بیش از ۶۳ هزار زائر از استان مرکزی به سفر معنوی اربعین اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد