Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارغلامزاده با تأکید بر اینکه نباید در هیچ شرایطی دشمنان را دست کم گرفته و بدون برنامه باشیم گفت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود توان عملیاتی نیروها را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «غلامعباس غلامزاده» شب گذشته (دوشنبه 22 مهر) در نشست جامعه عملیات مشترک استانی که با حضور فرماندهان انتظامی استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد و مرکزی در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: باید در راستای ریشه کنی تخلفات هم افزایی بین استانی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزایش مهارت و آمادگی نظامی و عملیاتی را در حفظ ثبات کشور ضروری خواند و افزود: یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت مأموریت ها تعامل و همفکری بین حوزه ای است.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید در هیچ شرایطی دشمنان را دست کم گرفت و بدون برنامه باشیم، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت های موجود توان عملیاتی نیروها را افزایش داد.

 

غلامزاده تصریح کرد: ارتقای توانمندی های نظامی و علمی، گسترش زمینه های معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز افزایش مهارت های نیروهای انتظامی و تحقق اهداف تعیین شده است.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تمام سال های انقلاب سرشان به سنگ خورده و شکست خورده میدان را ترک کرده اند، ادامه داد: اکنون نیروهای مسلح انقلاب اسلامی توانایی مقابله با هرگونه تهدید دشمن را دارد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه موکب اربعین شیراز فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع غربی از سلاح رعب آوری خبر دادند که ارتش روسیه از آن استفاده می کند.

این سلاح آتشبار سنگین توس -۳ نام دارد که توان درهم کوبیدن استحکامات نفوذناپذیر را هم دارد.

این سلاح نسخه پیشرفته آتشبار توس ۱ و ۲ است.

کارشناسان نظامی توس۳ را عامل افزایش توان نیروهای روسی دانستند و قدرت ویرانگری این آتشبار آنرا به سلاحی بی رحم تبدیل کرده است.

سرهنگ مارکوس رابزنر از نیروهای مسلح اتریش گفت: توس۳ نسخه ویرانگرتری از توس۱ و ۲ است و دقت بالایی دارد. توس۳ موشکهای حرارتی مرگبار شلیک می کند.

کد خبر 6096241

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی