Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه روز اربعین، در تهران پیاده‌روی  عظیم جاماندگان اربعین حسینی را خواهیم داشت، خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت و مردم مؤمن و شریف تهران در این مراسم معنوی شرکت مینمایند، پنج مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده که به شرح ذیل است: 

مسیر شماره یک از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، نهایتاً به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسیر شماره دو از میدان جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان ۹ دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان ،میدان شهر ری و در نهایت به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

مبدأ مسیر شماره سه نیز امام‌زاده حسن(ع) است که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس، نهایتاً به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 

مسیر شماره ۴ از باقر شهر آغاز شده و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد. 
مسیر آخر نیز از جاده ورامین آغاز شده، در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه استعداد خودرویی و نیروی انسانی خود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین عزیز در آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود. به همین منظور از ساعت ۲۴ شب گذشته (جمعه شب)در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر های ۵ گانه ممنوعیت توقف خواهیم داشت و همکاران بنده نسبت به پاکسزی معابر اقدام خواهند نمود. ضمنا از ساعت ۶ بامداد روز شنبه ۷/۲۷ اربعین حسینی ممنوعیت تردد را در طول مسیرها تا پایان مراسم خواهیم داشت.

مهماندار از تمامی رانندگان خواست که نهایت همکاری را با عوامل پلیس راهور در جهت خدمت رسانی و تسهیل عبور زائرین در مسیر پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند.

مهماندار در پایان افزود: با شروع مراسم که از ساعت ۶ بامداد روز اربعین خواهد بود تردد تمامی خودروها و موتور سیکلت ها در طول مسیرهای پیاده روی و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ممنوع خواهد بود.

کد خبر 4748385 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی پلیس راهور محمدرضا مهماندار محدودیت ترافیکی اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته ناجا اربعین حسینی نیروی انتظامی قوه قضاییه محسن هاشمی پیروز حناچی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آتش نشانی ناجا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند

 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

 به نقل از پایگاه خبری شهر، وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی ، تصادفات رانندگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز