Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی گفت: باید با تمام توان و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی آسیب‌های فرهنگی دشمن را کم کنیم.

به گزارش ایسنا، قدرت حبیب زاده در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: کشور در حال حاضر با هجوم وسیع استکبار مواجه است که باید با تمام توان فرهنگی و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون‌های فرهنگی آسیب‌های فرهنگی دشمن را کم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده بااشاره به اینکه حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی یکی از حوزه‌هایی است که رهبر انقلاب حساسیت خاصی به آنها دارد تصریح کرد: طبق قانون و مصوبه انجام شده یک درصد از کل بودجه دستگاه‌ها باید به حوزه پدافند غیرعامل اختصاص یابد.

وی بااشاره به اینکه دشمن از ۳دهه قبل هجمه فرهنگی خود را علیه ملت ایران آغاز کرده است اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و سایبری، پدافند غیرعامل استان برنامه‌هایی درجهت آگاه‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌ها و حملات سایبری  دشمن برگزار کرده است و باتوجه به اهمیت پدافند غیرعامل ۱۲ کارگروه تخصصی برای مقابله با تهدیدهای غیر مسلحانه دشمن در استان تشکیل شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان غربی یادآور شد: اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه پدافند غیرعامل بسیار بالا بوده، بنابراین رسانه‌ها باید آسیب‌های این حوزه را معرفی،تبیین و به تقویت فرهنگ پیشگیری کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پدافند غيرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی،   در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان بسیج شهرستان شوط که در این شهرستان برگزار شد، گفت: اهتمام برای جهاد تبیین امسال باید در راس فعالیت‌ها و امور قرار گیرد تا از این طریق گام‌های بلندی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف بسیج برداشته شود، امید است از این رهگذر شاهد عملی شدن شعار سال نیز باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان و کارکنان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند، ادامه داد: تلاش برای تامین رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا بایستی به وحدت بین اهل تشیع و تسنن توجه جدی داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام باید در اولویت همه مدیران و مسئولان قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند، اضافه کرد: پروژ‌های ناقص و در حال اقدام باید سریع‌ تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

رجبی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به نسل جدید کشورمان اعم از دانش آموزان دختر و پسر توسط این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: این قشر از جامعه جایگاه مهم و حیاتی را در آینده به دست خواهند آورد و سکان هدایت کشور را به دست می‌گیرند، بنابراین بایستی با معلمان ارتباط بهتر و موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی در دست نسل جدید کشورمان خواهند بود، ادامه داد: مسئولان آینده از همین دانش آموزان تربیت شده این نسل انتخاب خواهند شد، بنابراین لازم است که در تربیت و پرورش آنها بیش از پیش تامل شود تا به عنوان یک فرد متعهد و توانمند پرورش پیدا کنند و ایران اسلامی را بتوانند در مسیر توسعه قرار دهند

دیگر خبرها

  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد