Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در بخشــی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر «۱۰ اســطوره فوتبال ســاحلی جهان» آمده است: در فوتبال، ســتاره‌ها همیشــه در زمین چمن نیستند بلکه ســتاره‌هایی هم هســتند که روی ماسه بازی می‌کنند.

این مجله در ادامه به معرفی ۱۰ بازیکــن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اســپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان اســتانکوویچ از ســوئیس، هیمانــو تائیارویی از هائیتی، الســاندرو التوبلی از ایتالیــا، پیمان حســینی از ایران و ایلیــا لئونوف از روســیه، بازیکنانی هســتند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی درباره آنها منتشر کرده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حســینی نوشت:  تیم فوتبال ســاحلی ایران در سال‌های اخیر در رده بین‌المللی پیشــرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشــرفتی را باید پیمان حسینی دانســت. دروازه‌بان تیم ملی ایــران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پســت خودش در نظر گرفته می‌شود و واکنش‌های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است.

این مجله بین المللی در ادامه گزارش خود آورده است: از سال ۲۰۱۴، که نام حسینی به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشــرفت این دروازه‌بان فوق العاده و چشــمگیر بوده اســت. او آنقدر درخشــید که سرانجام در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در این رشــته از ســوی فیفا(فدراسیون جهانی فوتبال) انتخاب شــد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابت‌های جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستاره‌هایی مثل پیمان حســینی در آن رقابتها، مشــخص شد که آن عنوان ســومی اتفاقی نبوده اسـت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رقابت های جهانی تیم ملی ایران پیمان حسینی فیفا فرانس فوتبال ایران فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها

 سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها