Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ جمعی از مدیران، فعالان و اعضای تشکلهای مردم نهاد جوانان کشورهای اسلامی طی بیانیه‌ای که به شکل رسمی به نماینده ایران در مجمع جوانان کشورهای اسلامی تحویل داده شد، نسبت به اتفاقات پیش آمده در بازی تیم ملی ایران و بحرین و توهین به سرود ملی کشورمان واکنش نشان دادند.
به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: با توجه به وقایع صورت گرفته در بازی فوتبال بین تیمهای ایران و بحرین و بی احترامی به سرود ملی کشور جمهوری اسلامی ایران و ایجاد تزاحم هنگام پخش سرود ضمن محکوم کردن و قبیح شمردن این اقدام شایسته دانستیم به عنوان جمعی از جوانان کشورهای اسلامی موارد ذیل را اعلام کنیم که ما فکر می کنیم این با روح ورزش ناسازگار است و امیدوارم در آینده کشورهای مسلمان به طور خاص درمورد ورزش، به هم احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه ذکر شده است: ما  باید به عنوان جوانان به همدیگر احترام بگذاریم تا بتوانیم به جای نفرت پراکنی، بیشتر روی توسعه و لذت بردن از ورزش متمرکز شویم و این رفتاری است که سایر کشورها انجام می دهند. بنابراین پیام ما به همه جوانان به خصوص جوانان بحرینی این است که لطفا به یکدیگر احترام بگذاریم حتی اگر با عملکرد یا عقاید اشخاص دیگر یا یک کشور مخالف باشید.
این بیانیه می‌افزاید: ما باید به هم احترام بگذاریم و برادری را تقویت کنیم. قطعا افرادی که دست به این اقدام زدند نماینده همه جوانان نبوده اند. امید است جوانان جهان اسلام آینده پراز امیدی را ارمغان آورند. برچسب ها: کشورهای اسلامی ، جوانان کشورهای اسلامی

منبع: خرداد

کلیدواژه: کشورهای اسلامی جوانان کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است