Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@22:44:39 GMT

جزئیات حضور شهردار تهران در نجف

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۹۸۳

جزئیات حضور شهردار تهران در نجف

رویداد۲۴ پیروز حناچی با حضور در محل اسکان خدام‌الحسین اعزامی از شهرداری تهران در نجف گفت: ابتدا به همه عزیزانی که این سفر سخت و دوری از خانواده هاشان را پذیرفتند و تحمل کردند خسته نباشید می گویم و انشاءالله با نیت خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین این خدمات قبول و ذخیره آخرت همه مان باشد.

شهردار تهران اضافه کرد: در مشهد معمولا هنگام تشییع، تابوت را از خیابان نواب وارد حرم می کنند و همین که وارد حرم می شوند، کفش های زائران را بر می گردانند و روی میت می تکانند؛ به این معنا که خاک و تربت زائران ثامن الحجج هم وسیله ای برای شفاعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با اشاره به گمنامی خدام الحسین افزود: ان شاءالله این فرصت برای خدمت به زائران حضرت که از اقصی نقاط ایران و دیگر کشورها به کربلا و نجف می آیند، برای خدمت و ذخیره آخرت همه ما باشد و خداوند از ما به شایستگی قبول کند، چرا که هر چقدر خدمت به زوار سیدالشهدا گمنامانه‌تر باشد، بهتر و فضیلتش افزون‌تر است.

براساس گزارش شهرنوشت، شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن کسی که باید این خدمات را ببیند و حساب کند کس دیگری است. ان‌شاءالله خدمت‌رسانی همه شما قبول باشد. ما هم در خدمت خدام الحسین و زائران عزیز هستیم و هر خدمتی از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

برچسب ها: رویداد24 ، پیروز حناچی ، شهردار تهران ، شهردار تهران در نجف ، موکب های شهرداری ، بازدید حناچی از نجف ، اربعین سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پیروز حناچی شهردار تهران شهردار تهران در نجف موکب های شهرداری اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر هم مانند رضا درویش با شهردار منطقه 5 جلسه گذاشت.

طرفداری | علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.
کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.
در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین