Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بيمه شده اصلی می تواند كداميك از افراد خانواده خود را تحت پوشش درمانی قرار دهد؟ در این گزارش به بیان توضیحاتی پیرامون این امر می پردازیم. تاریخ انتشار: 04:00 - 26 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۰۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، بيمه شده اصلی می تواند كداميك از افراد خانواده خود را تحت پوشش درمانی قرار دهد؟ در این گزارش به بیان توضیحاتی پیرامون این امر و شرایط اینکه افراد تحت پوشش قرار بگیرند می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر بيمه شده

فرزندان ذكور، تا سن ١٩ سال تمام و پس از آن منحصرا در صورتي كه به تحصيلات دانشگاهي اشتغال داشته و يا معلول از كار افتاده نيازمند باشند.

فرزندان اناث در صورت نداشتن شغل و شوهر

شوهر بيمه شده زن ، در صورتي كه سن وي از ٦٠ سال بيشتر بوده يا اينكه به تشخيص كميسيونهاي پزشكي از كار افتاده باشند و معاش آنها توسط بيمه شده تامين گردد.

پدر و مادر

پدر و مادر در صورتی كه سن پدر از ٦٠ و مادر از ٥٥ سال بيشتر بوده يا اينكه به تشخيص كميسيونهای پزشكی از كارافتاده باشند و معاش آنها توسط بيمه شده تامين و در هر حال به موجب قانون ياد شده مستمری دريافت ندارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیمه شده بیمه پزشکی از کار افتاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه