Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرودگاه امام خمینی (ره)، فاروق علیخانی گفت: عملیات پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی امام (ره) از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه ۶۲۰ پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به دو مقصد نجف و بغداد انجام شده است.

علیخانی در تشریح این آمار افزود: ۳۱۶ پرواز خروجی و ۳۰۴ پرواز ورودی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یک شرکت خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شده و بیش از ۱۱۰ هزار زائر با این پرواز‌ها اعزام و پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صدور مجوز هزار و ۳۸۵ پرواز اربعین / مسافران به بهانه ارزان‌فروشی از سایت‌های غیر مجاز خریداری نکنند

وی ادامه داد: تاکنون میزان اعزام و پذیرش زائران عتبات در عملیات پرواز‌های اربعین نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته از همین رو کلیه بخش‌های شهر فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به این زائران بسیج شده اند.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: پیش بینی‌های لازم با توجه به رشد پرواز‌های عتبات در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و با همکاری و هماهنگی میان تمام شرکت ها، ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در امر اعزام و پذیرش زائران، عملیات پرواز‌های اربعین بدون کوچکترین مشکلی در جریان است.

 عملیات پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

 ادامه عملیات پرواز‌های اربعین تا ۱۱ آبان ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی