Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پرویز بخشی پورمدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: این همایش در مرکز استان ساعت ۹ صبح از میدان آزادی آغاز و آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) ادامه دارد و عزاداری و سخنرانی از برنامه‌های آن است.

او  با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین از روستای نوزاد به سمت امامزاده بی بی سیده زهرا (س) نیز برگزار می‌شود افزود: این پیاده روی در خضری دشت بیاض از شهر خضری به سمت امامزاده عبدالله (ع)، در سربیشه از مرکز شهر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، در قاین از روستای قومنجان به سمت امامزاده حسن و افضل (ع)، در نهبندان از مرکز شهر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و از روستای دهک به سمت امامزاده سیدالحسین (ع) و در سرایان از روستای قاسم آباد به سمت امامزاده سلطان ابوالقاسم (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: همچنین پیاده روی جاماندگان اربعین در بشرویه از روستای مجد به سمت امامزاده بی بی نجمه خاتون (س)، از روستای ساغند به سمت امامزاده سید عبدالکریم (ع) و از روستای هوگند به سمت امامزاده محمد بن اصغر (ع)، در زیرکوه از روستای بارنجگان به سمت امامزاده سعدالله ابن موسی (ع) شاهرخت، در خوسف در امامزاده سید ابوالقاسم (ع) نصرآباد و در طبس از روستای اصفهک به سمت امامزاده سید حسین (ع) و از روستای نیستان به سمت بقعه پیر حاجات برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه اظهار کرد» در شهرستان فردوس نیز با حضور هیئات مذهبی عزاداری در امامزاده سلطان احمد مهوید، امامزاده سلطان ابوالقاسم روستای سرند و امامزاده سید جلیل روستای امرودکان برگزار می‌شود و در پایان عزاداران اطعام خواهند شد.

او افزود: برای روز اربعین و دهه پایانی ماه صفر ۳۰ مُبلغ بومی و غیر بومی اعزامی از قم و مشهد به بقاع متبرکه استان اعزام می‌شوند و به ایراد سخنرانی و عزاداری و نشر معارف حسینی می‌پردازند.

بخشی پور با اشاره به مواکب بین راهی استان اظهار کرد: پنج موکب برای پذیرایی و اسکان زائران پاکستانی برپا شده که این موکب‌ها برای بازگشت زائران پاکستانی از عتبات عالیات فعال خواهند بود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی  گفت: همچنین هیات‌های عزاداری سطح شهر‌ها با پیاده روی و حضور در بقاع متبرکه به یاد شهدا و اسرای کربلا به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام / ط ا

اعزام ۳۰ مُبلغ بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر

در این روز‌های بهاری اقصی نقاط کشور رنگ و بوی بارانی به خود گرفته است و گاهی این بارش‌ها به حدی شدید است که موجب به راه افتادن سیلاب شده است.

روستای سرچاه شور از توابع شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی نیز با بارش شدید باران مواجه شدند. بطوریکه سیلاب به مزارع این روستا خسارت زد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کردند که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس
  • سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر