Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در محل مرز میرجاوه و در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: یگان‌های نیروی زمینی سپاه با همه توان و استعداد در مناطق مرزی و مسیرهای شهرهای مواصلاتی به پایانه های مرزی فعال بوده اند و خدمات قابل توجهی به شرح زیر به زائران امام حسین ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار سیاسی- وی در تشریح اقدامات نیروی زمینی سپاه در خدمت رسانی به زائران اربعین، افزود: برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مرزی شلمچه، مهران، قصرشیرین و میرجاوه با استقرار سامانه‌های جراحی حیات‌بخش و ارائه خدمات پزشکی به صدها هزار نفر، بر پایی ده‌ها موکب در مناطق مرزی جنوب غرب، غرب و جنوب شرق و شهرهای واقع در مسیر حرکت زائرین به سمت مرزها، ایجاد ظرفیت های اسکان موقت زائرین اربعین حسینی با ظرفیت قریب به ۱۲ هزار نفر در مرزهای جنوب شرق از جمله اقدامات این نیرو برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی فعالیت‌های امدادی، پشتیبانی، ترابری، تغذیه، آبرسانی و بهداشتی توسط قرارگاه‌های نجف اشرف، حمزه سیدالشهدا،قدس و کربلای نیروی زمینی سپاه را بخش دیگری از خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات گسترده‌ای در راستای تامین امنیت زائران عزیز به ویژه در مناطق مرزی غرب ، جنوب و جنوب شرق انجام شد و در این حماسه بزرگ قرارگاه های نیروی زمینی سپاه با یگان‌های تحت امر و در کنترل عملیاتی با تمام توان پای کار آمدند.

سردار پاکپور با اشاره به بکارگیری امکانات آمادگی و پشتیبانی زمینی و هوایی، عنوان کرد: بالگردهای هوانیروز در مناطق مرزی قصرشیرین، مهران، چذابه و شلمچه و همچنین صدها دستگاه خودرو سبک از جمله سواری، تاکتیکی و آمبولانس و سنگین از جمله اتوبوس، مینی بوس و ماشین آلات مهندسی در این راستا به کار گرفته شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: صدها نفر از پایوران سربازان بسیجیان و کادر بهداشت و درمان، پزشک، پرستار و بهیار نیروی زمینی سپاه در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.

*قرارگاه رسانه ای ستاد اربعین افتتاح شد 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح ابعاد اقدامات فرهنگی نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، تاکید کرد:  استقبال زوار خارجی در بدو ورود به ایران و استقرار افراد مسلط به زبان پشتو برای خوش آمد گویی به زوار و حضور ۳ هزار و ۲۴۰ نفر جهت خدمت رسانی به زوار در مناطق مرزی جنوب شرق جهت خدمت رسانی به زوار ، فضاسازی محیطی برای موکب های زاهدان و میرجاوه و برگزاری جلسات اعتقادی معنوی و جلسات مشاوره برای بانوان ، استفاده از ظرفیت طلبه های اعزامی به منطقه برای پاسخگویی به مسائل شرعی ، افتتاح قرارگاه رسانه ای ستاد اربعین با حضور ریش‌سفیدان و معتمدان اهل سنت در مرز میرجاوه و پخش زنده ورود زائرین از شبکه های استانی و سایر شبکه‌های با همکاری و هماهنگی صدا و سیمای مرکز استان از اهم برنامه های قابل توجه در ایام اربعین بوده است.

 *خدمت‌رسانی به مردم انقلابی ایران و مردم آزاده جهان را وظیفه خود می دانیم 

وی با اشاره به اینکه در هر رخدادی نیروی زمینی سپاه به عنوان نخستین پشتیبان ملت شریف ایران در صحنه حاضر است، گفت: خدمت رسانی به ملت انقلابی ایران و مردم مسلمان و آزاده جهان را وظیفه خود می‌دانیم.

سردار پاکپور همچنین تاکید کرد: امسال برای اولین بار سامانه‌های جراحی حیات‌بخش نیرو نیز که اخیراً به دست متخصصین تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تولید و آزمایش شده است؛  در مناطق مرزی جنوب شرق و جنوب غرب و غرب کشور در راستای ارائه خدمات به زائرین عزیز به کار گرفته شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خدمات رسانی خدمت رسانی تامین امنیت خودرو رسانه ایران جهان مسلمان ملت ایران اربعین سردار پاکپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند