Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی با بیان اینکه دستگیری روح‌الله زم توسط اطلاعات سپاه با عملیات پیچیده و فریب اطلاعاتی صورت گرفت، اظهار داشت: این عملیات افتخار آفرینی سپاه اسلام را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۶ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهر دهدشت به دستگیری سر شبکه سایت معاند آمدنیوز اشاره کرد و گفت: این عملیات جلوه دیگری از غرورآفرینی سپاه پاسداران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دستگیری روح‌الله زم توسط اطلاعات سپاه با عملیات پیچیده و فریب اطلاعاتی صورت گرفت، اظهار داشت: این عملیات افتخار آفرینی سپاه اسلام را به نمایش گذاشت.

 

وی یادآور شد: این شخص تحت حفظ و نظارت شبکه های اطلاعاتی کشورهای فرانسه، انگلیس، اسرائیل و آمریکا بود.



حسینی گفت: اکثر جنگ های روانی در رسانه های مختلف را این شبکه و همکاران آنها در داخل و خارج کشور انجام می دادند و با دستگیری این عنصر دشمن، توانستیم ضربه مهلکی به آنها بزنیم.

 

خطیب جمعه دهدشت ضمن تمجید از اجتماع بزرگ و میلیونی امت در اربعین حسینی، گفت: از همه کسانی که در این اجتماع بزرگ شرکت کردند و از مردم و موکب داران مختلف در سراسر کشور از جمله موکب داران استانی و شهرستانی و موکب شهدای کهگیلویه باید قدردانی کرد.



وی با اشاره به فرارسیدن روز صادرات، با بیان اینکه ما باید کشور را برای صادرات آماده کنیم، اضافه کرد: یک ملت، کشور، جامعه و خانواده همیشه نباید مصرف کننده باشد، ما باید صادر کننده باشیم و تولیداتمان را افزایش و مولد و رو به رشد حرکت کنیم.


 

حسینی یادآور شد: اگر ملتی فقط وارد کننده و مصرف کننده باشد، آن ملت ضعیف بوده و باید با تلاش بی وقفه از جهت علمی به اندازه ای پیش برویم که به فرموده مقام معظم رهبری « در سال های آینده اگر کشوری قصد دریافت علم جدید و نو را داشته باشند، باید زبان فارسی بیاموزند».



امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در زمینه فرهنگ نیز باید تاثیرگذار باشیم و فرهنگ ایرانی، اسلامی که فرهنگ غنی است را ترویج دهیم، اظهار داشت: ما همیشه در طول تاریخ تاثیرگذار بودیم و این جایگاه را باید برگردانیم و اثرگذاری مثبتی در زمینه های مختلف داشته باشیم.


 

وی به هفته اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: اولیا، مربیان و فرزندان آنها باید با هم ارتباط بیشتری داشته باشند و مشکلات و مسائل پیش روی فرزندانشان را با همکاری و هم فکری همدیگر برطرف کنند.

 

حسینی ابراز داشت: دشمنان ما برای آلوده کردن فرزندان این مرز و‌ بوم از هیچ کار و دسیسه ای دریغ نمی کنند تا نسل آینده ما نسلی خسته و ناتوان باشد.

 

امام جمعه دهدشت در پایان از آموزش و پرورش دهدشت به جهت کسب رتبه کشوری در رشته های قرآنی قدردانی کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا منطقه آزاد اروند آمد نیوز روح الله زم اطلاعات سپاه دهدشت مصرف کننده اربعین حسینی امام جمعه صادرات فرهنگ نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود