Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:31:22 GMT

دستان سارق پارکینگ مرز چذابه بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۸۹۶

دستان سارق پارکینگ مرز چذابه بسته شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: پس از اطلاع یک نفر مبنی بر مفقود شدن خودروی شخصی خود در پارکینگ پایانه مرزی چذابه موضوع کشف و دستگیر سارق در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به کشف خودرو این زائر افزود: کلیه مسروقات سایر خودرو‌های مورد سرقت قرار گرفته در این خودرو‌های کشفی دپو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی بیان داشت:  یک سارق در این زمینه دستگیر شد که با اعتراف این سارق تمامی سرقت‌های خودرویی کشف و اموال نیز به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: سارق غیر خوزستانی بوده و با هدف سرقت به این استان عزیمت کرده است، برای طی مراحل قانونی راهی مراجع قضایی گردید.

انتهای پیام/م

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد