Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کیار تغییر کاربری داده شده بود که با پیگیری حفاظت محیط زیست استان، دستور مقام قضایی و همکاری مأموران انتظامی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یک متخلف در جریان این تصرف به دستگاه قضایی معرفی گردید.

احمدی اضافه کرد: در شهریور ۹۸ نیز یک هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کیار از دست سودجویان خارج شد.

او ادامه داد: شهرستان کیار دارای حدود ۳۰ درصد از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری است و شامل دو منطقه حفاظت شده سبزکوه و هلن و تالاب سولقان است.

انتهای پیام/ف

یک هزار و ۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل