Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی عصر یکشنبه با حضور جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاهها و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

روح الله بابایی صالح در این جلسه اظهارداشت: با ظرفیت هایی که استان قزوین دارد میزبان شایسته ای برای همایش هویت ایرانی محسوب می شود اما باید با برنامه ریزی جلو برویم تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ضمن بازنگری در همایش نخست در شهر یزد باید ببینیم چه نواقصی در گذشته بوده و از چه محورهایی غفلت شده تا بتوان در این همایش به دستاوردهای بهتری رسید.

بابایی صالح تصریح کرد: باید به گونه ای رفتار و برنامه ریزی کنید که بازخورد همایش برای همه استانها مفید باشد و کودکان نیز از تاثیر آن برخوردار شوند.

وی اظهارداشت: به هر حال این همایش هزینه های زیادی دارد و اگر خروجی مناسبی نداشته باشد به نوعی سرمایه ها را هدر داده ایم.  

بابایی صالح گفت: لازم است از اثار ارزشمند رسیده به دبیرخانه همایش بخوبی استفاده کنیم و با اتخاذ راهکارهای کاربردی در روشهای تعلیم و تربیت و تقویت هویت ایرانی بازنگری کنیم.

در ادامه مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین اظهارداشت: اگر امروز در جامعه بحران هویت داریم باید بپذیریم که همه در رسالت خود کوتاهی کرده ایم و باید به نوعی آن را جبران کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری پنل های تخصصی و نشست های کارشناسی و طرح موضوعات مغفول مانده در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی می تواند اثر بخشی همایش را دو چندان کند.

موسی خانی یادآورشد: انتخاب سخنرانان شاخص ملی برای تاثیرگذاری مطلوب در شرکت کنندگان ضروری است تا خروجی این رویداد مناسب باشد.

وی گفت: نگاهی به موفقیت های کشورهای موفق راهکاری است که می تواند مسیر حرکت ما را با هزینه کمتری مشخص کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بیان کرد: نگاهی به شرایط کنونی دانشجویان نشان می دهد رفتار دانشحویان پرخاشگرانه تر شده که نشان می دهد دوران کودکی خوب مدیریت نشده است و این همایش می تواند برخی از نکات مغفول مانده را مورد بررسی قرار دهد.

.

کد خبر 4751679

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هویت ایرانی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب سانحه تصادف رادیو اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد